2014. április 15., kedd

Új nap hajnalán..... egy kis optikai tunning

A tegnapi vérfagyasztó, vagyis benzinkiszippantó történetek után azért vannak jó dolgok is.

Megjöttek a rendelt egyedi matricák.
A minőség a szokásos, hiszen Balázstól már nem elsőre rendeltem. Bátran tudom ajánlani is mindenkinek, aki valami egyedit szeretne, és nem a matricashopból, vagy innen-onnan tömegcikkeket.

Kereszt Balázs, Pécs  - calibra11 kukac gmail.com
Hivatkozatok rám: Udvarhelyi-Blue-Zoltán


A tegnapi szívás előtt még a Homasitában jártam.
Vettem egy frankó műbőrös "RÁKOS" kormányvédőt kőkemény 911ft-ért.
Semmi méret nincs rajta, így elsőre zsákbamacska volt, de már kint a parkolóban felcuppant, és tökéletesen illeszkedik. A fogása is nekem így sokkal jobb, hiszen elég nagy mancsom van. 


Azt emlékeim szerint ilyen ál-beömlőt is vettem, hiszen a matricák miatt lenne pár nagyon üres hely, ami szerintem szar látványt okozna. Biztos lesz olyan, akinek eleve nem fog így se tetszeni, de nekik üzenem: NEM A TI KOCSITOK:-))
Meg még mit vettem?
Mivel ugye szabály az EU-s matrica, (mivel a kocsin még régi H-s rendszám van csak) így az is 100ft- volt....
A hátsó szélvédőn elfért még egy vicces rendszám......aminek a szövegét ugye lehet már otthon módosítani:-)
No meg kellett egy szemüvegtartó - ami miatt eleve felmentem:




Szóval jól fog kinézni a kocsika:-))))



Az tény, megtaláltam a tavaszi programom:-))
Ha már tavaly építettem egy egész choppert (BHC chopper), akkor szerintem egy szárnyra se fogok kiadni csillió forintokat:-)
Hiszen egy ilyen szárny alapban is ott indul hogy 30-40.000ft. Miközben csak némi vas vagy alu anyag kell hozzá.....meg egy kis munka:-))

Ha nem tudok szerezni vasanyagot (azt jobban szeretem, hiszen akkor nem kell csavarozgatni mindent, hiszen van hegesztőm, így csak a kocsira kell felcsavarozni, de mint a képen is látszik ez 8db csavart is tartalmaz - miközben MINEK????? Nem versenyautóra megy, hogy állítgatni kell a sebességhez:-))
Szóval ha nem sikerül, akkor meg kell vennem egy egész táblát (1,5x1000x2000 = 7600ft)
De egy vastelepen mindig van némi vashulladék:-)

Ha jól nézem, számolok, méricskélek csak fejben, akkor ehhez kell:
A tartóelemhez 2db 30x10cm, amiből ki lehet vágni, majd hajlítani a lábakat.....
A felfogató fülek 2db 20x5cm......
A 2 oldal rész 2db 20x15cm......
És a felső nagy elem: 30x~100cm.
Legalábbis a hátsó szélvédő matricám az 80cm széles.....tehát a teljes kocsi szélessége 159cm, de ez a rész talán 100cm lehet.

Szóval akkor kell nagyon durván egy 60x100cm-es darab.....vagyis a teljes tábla 1/3-a.
Ergo az egész szár ~ 2500ft-ba lesz.

A művelet dokumentálva lesz:-)





És délután már mehettem is a kocsiért.....
Itt a vétkes:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése