2014. április 25., péntek

CD a múlté....

Van ugye RED STAR RCD70RDS tipusú cd-s rádió a kocsiban.
A Cd-je eleve nem működik.....vagy nem tudom hogy kell bekapcsolni. Mindegy.... asszonyka Lanosába van, egy katasztrófa szerintem.
A rádiója meg ugye nem mindenhol jó......


Így összeállítottam egy 200-as MP3 gyűjteményt, amit szeretek hallgatni.
Igen ám, de ehhez transmitter kell, aminek a furcsasága, hogy pl. a hétvégén Csesznek környékén az se szólt már.....

Szóval tervben van egy USB-s, SD kártyás rádió ugyebár..... majd....
Ellenben múltkor kivettem az egész egységet. Mivel kocsikhoz eddig nem sok közöm volt, így irány a net.
Ott aztán találtam ilyen csatlakozó, olyan csatlakozó, átalakító....stb leírást.

Ezzel egy gond van. Ebben a kocsiban - ehhez a rádióhoz (JAVÍTÁS) 3 féle csatlakozó is megy...
A kiosztás..... ezt is megtaláltam:-)


De a csatlakozók?? Ez a "legalsó".....Ahogy megkaptam az infót, ez az ALAP csatlakozó.

Ezt követi a rádió felé ez: Vagyis ahogy látom a neten ez az ISO csatlakozó......és az ISO után egy rakás kör-saru.



Ez talán annyiban lesz jó, hogy bármilyen rádiót vehetek, hiszen valamelyik biztos jó lesz:-))





2014.04.25.
Tegnap volt a 3. életem 2. feleségével a 4. Házassági évfordulónk:-)
Természetesen a nők mindig hisztiznek, mert a FÉRJ elfelejti..... sajnos nálunk mindig a Feleség felejt....
Szóval csak ült meglepődve mikor bevittem a kis ajándékom a fürdőbe a lánykánkkal. (egy húzós árú parfümöt, amit most vettem, de soha többé:-)) Ennyit kiadni egy kis üveg szagért???
De Ő ismét elfelejtette..... Tavaly decemberben volt hogy megismerkedtünk 5 éve.... azt is elfelejtette.....

Szóval akkor ismét megleptem magam:-)) És ez még jól is sült el anyagilag:-)
Mivel ma nincs óvoda, így elmentünk csavarogni a gyerköccel. Közben befutottunk az egyik bankba, mert hogy mindig többet utalok az egyik hitelemre....nézzük meg mennyi a plusz.
10-13-ra gondoltam.....No ennek a 4x-e volt bent:-))
ÓÓÓÓÓ Akkor megvan az ajándékom:-) Hiszen ez "talált" pénz.

Átsétáltunk az Euronicsba, és ki is választottam az új lejátszó egységet:-)


Ez volt az ucsó darab, így ráharaptam.
Kifizettem, lementünk a kocsihoz, és mivel semmi kedvem hazamenni, majd vissza.....így kikaptam a régi magnót (egy csavarhúzó, vagy bicska mindig van egy FÉRFI embernél:-) és már tettem is be az ÚJ holmit.
A "telepítés" kb. 2 perc.....
És KÉSZ:-))
Teljesítménybe kisebb mint az előző, de hangban szerintem sokkal tisztább és jóóóóóval hangosabb!!!
Ezt mondjuk nem értem......de a gyerek már kiabált, hogy hangos...

A Pendrive-ot is bedugtam, és már olvasta is a zenéket.....

Szóval jó ajándékot kaptam a házassági évfordulómra magamtól:-)))
A régit meg már fel is toltam a vaterára. Ki tudja, valakinek lehet hogy kelleni fog, hiszen hibája (a CD-n kívül nincs)


Viszont egy gondom azért ezzel is van.
A leírás alapján Bluetooth-os..... ellenben egyik telefon se találja meg.......
A leírásába pedig semmi egyéb nincs, mint hogy párosítsd - és használd.

"HOW TO USE BLUETOOTH IN YOUR CAR AUDIO
How to Perform Pairing:
Before you can dial out from the car stereo, you must first perform PAIRING. Pairing is a
procedure used to connect 2 Bluetooth devices together.
1. This unit’s Bluetooth function is always on, perform the pairing starting from your
cellular phone. Refer to your cellular manual on proper pairing.
2. Perform the search for available Bluetooth devices, “RU-280BT ” will show.
3. After successful pairing (BT-ON appear in the display), connect to the head unit if it is
not automatically connected.
HOW TO MAKE OR RECEIVE PHONE CALLS
The phone calls can be made only by the dial keys of Mobile Phone.
1. Press the BAND button to answer of incoming calls.
2. During the phone conversation, press the BAND button to finish."

De ugye Google az Én barátom......
No a keresés eredménye: SENKI NEM TUDJA...........

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése