2014. április 11., péntek

Alap hangulat….

2014.03.21.
Alap hangulat….
Böngésztem a HOMASITA oldalát. Találtam egy igen tetszetős dísz tárcsát 990-ért.
A poén? Az oldal tetején ugyan ez volt, csak valami más néven 4000-ért.
No Én ezért nem a nevet nézem, hanem inkább körbenézek, körbekérdezek.
Rendeltem 4db-ot. Amik fent voltak meg lekerültek, kaptak egy kis fekete festéket, és a Lanoson még jól is néznek ki.
Ez is megjött másnapra. Fel is próbáltam ….. jó-jó, de a kopottas ezüst felniken nem igazán tetszettek. HMMMMM…..
Még tavaly vettem a robogó tuningolásnál ARANY festéket.

A felnik kopottas szélét lefújtam feketére, a belsejét pedig aranyra – és erre jött rá a fekete tárcsa. No ez így már jobban tetszik. (igen nekem, hiszen az Én kocsimról van szó:-))

Ja igen! A drága feleségem erre azt nyilatkozta: „a te kocsid, azt csinálsz vele, amit akarsz, legalább nem az enyémet csesztetted:-) Akkor ezt mutassuk is:-)


Beszabadultam a TESCÓba is. Persze lett véve illatosító, napellenző a két kis oldal ablakra hátulra.
A kalap tartó foltos volt, és engem zavar picit, hogy mindenhol ez a buta szürke szín van….így a kalap tartót befújtam feketére – SOKKAL jobb lett.

A következő munka az volt, hogy kitaláljam miért nincs a szivar gyújtónál feszültség?
Alapjaiban is kevés 1db, így a közép konzolba építettem bele egyet pluszba – ami simán az akkuról kapja a feszkót – ami miatt álló kocsinál is töltődhet pl. a mobil.
Majd megkerestem a hibát is…. Valami, vagy valaki elmetszette a vezetéket. Ezt javítottam, és kész.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése