2014. április 11., péntek

Riasztózás, ami egy alap

2014.03.16-19.
Riasztózás, ami egy alap
Lejártam a kocsihoz, és vizsgálgattam.
Sajnos az kiderült elég hamar, hogy bizony ebbe a kocsiba nem volt soha riasztó. Csak az alap központi zár nyitás volt meg, mivel az ajtók máshogy nem is nyithatók.
OK, akkor kell egy riasztó! Nincs mese.
Elsőre nyeltem egyet, mert tudom, mennyibe kerül a boltba egy motor riasztó, ami sokkal kevesebbet tud, mint egy kocsié.
De jött a nagy meglepődés:-)
Ha nem akarsz NEVET fizetni, akkor már elég tűrhető árfekvésben is találsz riasztókat.
Persze vannak gagyik is 7-8.000-ért, de a jobbak is elérhetőek a net segítségével már 12e –res összegektől.
Én kikértem a szerelő véleményét, akivel elsőre is egyeztettem, hogy ha megveszem, akkor beteszi e nekem a kocsiba a riasztót – és mennyiért.
Sajnos csóróság van, szóval jobb mindig előre leszögezni, hogy mennyi az annyi……
A szerelést 6000-ért vállalta (meg még volt egy 1000-res plusz költség, mivel a motor térben nem volt kapcsoló). Ő is ajánlotta azt a riasztó típust, amit választottam.
03.18.-án délben megrendeltem, 03.19.-én délben már a kezemben volt.
Típust, képet nem teszek fel róla, mert ugye nem vagyok hülye – nem adok tippeket a lehetséges öngyilkos jelölt köcsög tolvajoknak.
Mivel 19.-én reggel intéztem a jogsi papírokat és kiderült, hogy mivel 12 éve már vezetek (vagyis nem vagyok kezdő vezető) így a vizsga igazolás, okmányirodás papír, és a régi jogsim hármasával már a kocsit is vezethetem.
Nem is kellett több:-) Már mentem is a szerelőhöz 4 keréken:-)
Másnap már szólt is a szerelő, hogy kész, mehetek érte…..

De itt van pár jó példa, ami még ajánlott :
Riasztók jó áron



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése