2014. április 17., csütörtök

Az OPTIKAI TUNNING 2. része:-) - A hátsó "szárny"

Időrendileg:
2014.04.17.
Elérkezett az a nap, mikor jót lehet húzni egymás a drága sógimmal:-)
Ő ugyanis megszállott HONDA FAN:-)

Meglátta a Face-n a kocsi képeit.....és hát:-)))
Majd mikor közöltem vele, hogy még egy légterelő (szárny) is a terveimben van, akkor totál kiakadt:-)
Simán le vasalódeszkázta:-)))
Lehet ilyenre gondolt?

De ugye a tervek megvannak, hiszen mintával tele a google képkereső:-)
Az egyik kiszemelt ugye:
A másik pedig: (nekem ez a forma jön be)

Persze találtam állíthatót, csavarozhatót, de ugye MINEK????
Egyrészt ez nem versenyautó, ahol az aerodinamika ezred millimétereken is fontos. Ez csak egy dísz.
Ráadásul ugye mindenképp vagy vízszintesen kell elhelyezni vagy egy parányi tekintetben úgy, hogy a hátulja emelkedjen, hiszen fordított esetben, mint egy repülőgépnél - fékszárnyként működik:

Szóval körbenéztem mi van "raktáron".....
Némi alu anyag, némi laposvas.......

De! A legfontosabb!
A kocsit hol fúrjam meg??? Hiszen azért olyan szinten akarom csak bántani, ami nem nagyon fog fájni nekem se:-) És juhéééééé..... alapban is van rajta egy hely......
A két kis fekete takaró pöcök alatt ez található:
Vagyis csak a külső lemezt kell megfúrni, minden más már kész.......és a csavar anyája se fog kint lógni a nagy semmibe - a takaró kupak is visszamehet.


Szóval jött a nagy elgondolás......
Ha már van szárny, akkor legyen funkciója is. Így arra következtettem, hogy a szárny hátsó részére - ami eleve nutos - így azzal kell valamit kezdenem, veszek SMD ledsort - PIROSAT.
Így mint egy 80cm hosszú pót féklámpa fog működni.

Az elemeket le is szabtam, vágtam, csiszoltam.



Mivel a kocsi ezüst, a matricák feketék - így ez is fekete lesz.....de mivel a kocsi is metál, így ez is csillogós fekete lesz.
Nem hajt a tatár....de nem unatkozom legalább:-))


2014.04.18.
Folytatom.....Ma délelőtt ismét volt egy 2-3 órám....

-Az oldal kis elemeket inkább plexiből gyártottam le, mivel azzal könnyebb szépen dolgozni, és súlya sincs:-)
-Mivel a fő elem üreges, így a felfogatást simán egy 80cm-es átmenő menetszállal oldottam meg.
-Simán összeraktam
-Ezt követően kifúrtam a csomagtérajtónál a 2 lyukat 6-os fúróval (az alap lyuk 7-es)
-Felmentek a rögzítőfülek....
-kimértem a szárnyat, kifúrtam a szegecsek helyét...
-és mehetett fel alap próbának.
A formája, mérete számomra megfelelő......egy a gond..... hátulról rohadtul nem jó.....
Oda egy 100-110cm-es főlap kell. Szóval ezt kell újraszabnom.


Oldalról még jó, de hátulról tényleg kicsike. Kell a szélesítés......

Mára ennyi......

Majd folytatom, de most éjszakás melók jönnek, vagyis napközben szundi...


2014.04.20.
Folytatás......
A fő elemet nagyobbra szabtam (98cm)
Adtam neki egy kis fekete festéket, majd az egészet lekarbonoztam
No így már a kocsi szélessége majdnem megvan:-)




Találtam egy embert a vaterán.... 800ft nála a 1m 5050-es PIROS ledszalag....
Szóval a pótféklámpa projekt van még hátra itt.....
Így folytatom majd....



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése