2014. április 11., péntek

Használt autó gondok:-) - avagy nem mindig világít minden:-)

2014.04.11.
A legfrissebb hiba.....

Ma reggel hazafelé menet közben behúztam a kéziféket, hogy mennyire lassítja a kocsit.
A P (parkoló) lámpa felgyulladt...... mikor lenyomtam a kart, elaludt.
Ez rendben is lenne, hiszen ez a dolga.

De mikor hazaértem?
Már nem világított.....csak a jobb szélső lámpák.....


Még jó hogy van ez a képem, mert különben azt se tudnám merre keressem.
Remélem nem az ízzó ment ki (pedig 60% esélye van) - hiszen ez miatt akkor megint szét kell bontani a kocsi elejét.....mint a LED cserénél...

Találtam egy képet, milyen hátulról....
Azért kiváncsi lennék, hogy a többi lámpahely (alsó sor) mit takar, vagy mire lett tervezve. Itt 6db T5-ös betétet vélek felfedezni.......

Időközben Kredeb megadta a választ, hogy merre van a kapcsoló. (gyors segítség:-)

Szóval már van támpont, hol kezdjem:-)
Egy egész éjjelen át kutattam a neten kapcsoló ügyben. Se téma, se hely, se bolt ahol árulnak ilyet?? Vagy ez ennyire szabványos, hogy bárhol lehet kapni?

Felpörgettem az agyam, és reggel mikor hazaértem nem is bírtam magammal. Gyorsan lekaptam a burkolatot (2db csavar), lehúztam és ITT a kapcsolószerkezet.

Egy kicsit megpiszkáltam, mert a kollégám elmondása szerint - mivel ugye zárt helyen van - imádja gyűjteni a szöszt, koszt. Szóval megnyomokodtam, megpöcköltem, leszedtem a szöszt.... és kész:-)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése