2014. április 25., péntek

Gumizás? Futómű beállítás? 1. rész

Már írtam szerintem, hogy a kocsit téli gumikkal vettem, de kaptam hozzá egy szett "nyári gumit".
Nem szidok senkit, hiszen egyrészt ennyi pénzért mit akar az ember, másrészt Én nem néztem meg jobban...

Ugyebár kb. 3 hete tettem fel a nyári gumikat.
Volt egy rendes jobbra húzás...... ezt mikor átcseréltem a 2 első gumit, akkor pedig balra húzás lett.

Ez egy dolog.... gondoltam gumi.

Ráadásul az adott gumi eresztett is..... 2-3 nap alatt 2.3Bar-ról 1.5-1.7Bar-ra engedett le....1 hét után már csak 1-1.1Bar.
Ami hátul volt? Oldalfali javítás......
A pótkerék szintén oldalfali javított.....
Motorosként tudom, hogy az oldalfali javítás ÉLETVESZÉLYES!!!, ,max traktorra..... hiszen ahogy vetemedik a gumi a kanyarban szarrá is robbanhat. Szóval ilyen nem maradhat fent.
Ha egyedül mennék, nem érdekelne, de ugye a kocsi azért van, hogy a lányomat, lányaimat is vigyem magammal.
Szóval ez így nem maradhat.

Beugrottam a másik gumishoz, hogy mi lehet. Problémát nem talált sem a felnivel, sem a gumival.....
Mindenesetre ha már volt, akkor rakattam fel 2 Pirellit előre.....és a hibás hátsót így lecseréltük a jó elsővel.
Mindez cakk-pakk 12 ropim bánta.
Bár idehaza azért megnéztem... Ez a Pirelli párban 31.000ft lenne. Plusz ugye ~ 1400 a posta, plusz 2500 a szerelés....vagyis alaphangon is olyan 35-36.000-ba állnék meg. Így meg megvan 12-ből.


A gumikat (régieket) azért elvittem haza:-))

Tapasztalat....
A kocsi még mindig balra húz, tehát nem a gumi volt ebben a hibás......marad a felni.....vagy a futóműbeállítás
Ellenben sokkal jobban kanyarodik, vagyis a kormányt könnyebb mozgatni ezzel a gumival.

Ha beigazolódik hogy a felni a gond, akkor viszont jók a gumik. Ezért eltettem. Max felteszem a vaterára 2-3000-ért, hiszen jó állapotban vannak. VAGY - megmarad tartaléknak:-))) Abból úgy sem elég sose:-))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése