2014. április 11., péntek

Akkor egy kis AKMT?? Matricázzunk:-)

2014.03.22.
Akkor egy kis AKMT?? Matricázzunk:-)
Felmentem pár online matrica weboldalra, de le is ültem mikor szembesültem az elképzeléseim árával:-)
Már a 2 nagy www.akmt.hu felírat is általában 3-4-5.000ft/db árra jött ki. És ugye 2db kell….
Így nem volt más, mint megint a sufnitunning……
Számítógéppel megszerkesztettem a betűket, kinyomtattam, átrajzoltam fekete karbon fóliára, és kivágtam. Ez így még király is lett. Ellenben mikor a fóliát fel kell tenni?? No akkor már nem úgy fekszik, hajlik, tapad, nyeklik…..stb. Szóval nem hogy nem lehet egyesével szépen felrakni, de nem is lesz jó……

Ok, akkor mi lészen?
Van egy jó fej srác, akivel a motorokra csináltattam már egy rakás matricát. De ugye a méreteket tudja e gyártani?
A válasz: persze….a hossz nem lényeg, csak a magasság, mert az csak 62cm lehet nála.
És ugye  - előre az árakat fektettem le – mennyi az annyi?
Mit írtam az előbb?? 3-4-5000/DB!!
A válasza: hmm…. 1800 a kettőért jó neked?
Mi van vazzzzze? 900ft/db? Na ná hogy jó:-)
És ráadásul már nem csak sima betű lesz…..hanem ilyen:

Persze ha már ennyi, akkor elindult a fantázia:-)
Szedtem le egy képet a netről, és azon szerkesztettem össze vissza….és elküldtem az elképzeléseimet.
Lesz egy nagy AKMT embléma a motorházon (62cm átmérő, úgy hogy Balázsnak újra kellett szerkeszteni a logót – ami király lett!!!)

Lesz a 2 nagy felírat az oldalon lent
Az ütköző gumi fölött egy kis embléma és egy lángnyelv…..

Hátul egy „száguldok és félek” felírat
A szélvédőn: „Magyar égen Magyar ISTEN, motorosnak párja nincsen”

És ez cakk-pakk 12.000-ért? Szinte ajándék!!
A szerkesztés, megbeszélés, nyomtatás, plotterezés….stb. elvitt egy kis időt, így még nincs nálam (04.10) de állítólag már postán van, szóval reggel már hozhatja a postás:-)

De tervben van, hogy lefóliázom karbonnal az ABC oszlopokat és a tetőt.... akkor meg így nézne ki:

Manapság már nem kell festeni:-))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése