2014. április 11., péntek

Hátsó fék vizsgálat

2014.04.10.
Hátsó fék vizsgálat
Hogy csináltam a benzin kérdést ugye lent volt a kerék.
Így ha már itt vagyok, akkor nézzük meg a dob fékeket – hiszen az nem csak annyi, hogy belenézek – hiszen néztem – ezen nincs semmi kémlelőnyilás.

Levettem nagy nehezen a porvédőt, majd a tengelyagy anyát.
Nagy nehezen, de sikerült egy régi, igazi, apóstól kapott, békebeli CCCR-es krovakészlettel.
A külső tárcsa egy kis csűrés-csavarás után lejött. A tengely és a csapágy közt volt egy kis vonzódás.

Bent minden rendben, tisztaság…..
A betétek is szinte újak.
Legalábbis a leírás alapján a lemez és a ferodor össz mérete 6,1mm
A csere 2,8mm-nél kötelező.
Én most csak a ferodort mértem meg sacc-kb tolómérővel, de az is majd 3mm…..vagyis szinte új.
Ellenben az összerakásnál elfelejtettem ráütni az anyát a tengelyre (a végét kell rákalapálni az „ék” formánál) így ezt meg kell ismételnem majd….és épp ezért kell vennem majd 2 új anyát is, hogy ha majd egyszer ismét szerelni kell, akkor már az újat teszem fel. Amúgy a neten ez olyan 2-300ft/db.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése