2014. április 11., péntek

az első kérdés általában : miért?

nos a válasz rém egyszerű.
37 évesen kellett a "b" jogsi és egy kocsi.
eddig motoroztam, jelenleg is van 3 mocim.

a motoroknál is bevett szokásom, hogy az elvégzet munkákat vagy épp "fejlesztéseket" közkincsé teszem, hiszen más már ne fussa le fölöslegesen azokat a köröket, amiket én már megszenvedtem.

a motoros dolgokat itt találod:
http://www.akmt.hu

szóval lett egy kocsim.
nem mai darab, de olcsó a fenntartása és az én igényeimet kiszolgálja.
eme remek szerzemény egy 2000.04-es kiadású suzuki swift gls, ami 1.3as, 50kw-os, 68le-ös.

de ugye mivel nem mai darab, így foglalkozni kell vele, s mivel akmt jargány, így persze a külseje-belseje is tükrözze, hogy azért motoros maradtam:)

no ez a blog erről a swiftről fog szólni, hogy mi
kor mit csináltam rajta - illetve ha találok más hasznos oldalt, akkor azokat is belinkelem majd


mivel azonban 3 hete van nálam és már ügyködtem rajta, így az első etapot ömlesztve rakom majd fel.
majd....mert telefonnal nem igazán jó dolog itt hajnali 1:11-kor pötyögni a cigiszünetbe:)
jó olvasást!
ha netán olyat írok, amire tudsz megoldást, vagy egyszerűbb kivitelezést  - szívesen fogadom!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése