2014. április 25., péntek

A célom elértem:-)

És igen:-))

Az egy dolog, hogy nekem tetszik - hiszen ha nem így lenne, nem vállalnám fel.
De mind a swiftes fórumban, mind a facebookon kivertem a biztosítékot pár embernél:-)))

Persze van, aki emberi módon közli ezt, van aki viccesen - és vannak taj parasztok is, akik a szokás szerint nem közölnek semmit, de mindenki mást kibeszélnek:-))

Én vigyorgok az összesen - mert ugye a nagy többség nem tudja, hogy ez most szándékos vagy csak poén?
Persze jönnek a SWIFT-es beszólások....koporsó, roncs.....stb.
Sajnos ezekre nem tudok reagálni, hiszen egy 17-18 éves gyerektől, ez lehet akármilyen stílus.
Komoly, irigység, poén....
Egy 30-40-50 évestől szintén.

Én azért tartom poénnak ezek megválaszolását, mert tényleg birka népség a magyar. Nézi a kaput......de nem lát a kapun túl.

Miért swift?
Mert a céljaimnak ez felel meg maximálisan. Nekem a napi fix távom 3,8km a munkahelyig.
A robogóm 6,5L-ert eszik....és ugye öregszem Én is, vagyis hideg van, állandóan öltözködni kell, megázom.... Miközben a Swift ugye 6,2 és alatta eszik.... van fűtés, nem ázok...és ugye a gyereket is egyszerűbb óvodába szállítani, vagy a másik 2 gyerekkel (mert hogy 3 lányom van) eltudunk menni kirándulni.

Miért a matricázás, szárny?
Mert szeretem a kihívásokat. Az AKMT-s holmi alap. Régen.... 9-10 éve az induló bandából jó páran kifejtették, hogy "egyedül fogok maradni"....mert nem azt a stílust követtem, ami nekik megfelelt volna. Én már akkor tudtam, hogy ez nem így lesz.....és?
Az AKMT 11 éves, jelenleg is a KEMÉNY MAG egy 30 motorból áll....de ha egyszer tudnék úgy szervezni, hogy mindenkinek jó legyen, szerintem egy 80-100 motor jönne.
És akik ezt mondták? Motoroznak még egyáltalán? Mi van velük? Nem lehet semmit tudni róluk....eltűntek.

Szóval az AKMT matrica alap, de a többi már csak hecc..... a célja is egyszerű: kiválni a sok szürke Swiftből. Ma reggelre meghalt anyóca akkuja (mert hogy a gyerek bekapcsolgatta a belső világítást, és az meg ugye leszívta 2 nap alatt). De mivel már eleve töltögetni kellett, így átmentünk Érdre - mivel minden helyi boltban, tescókban csak JOBB+-os akkut lehetett venni.
De ugye a akkus boltba nincs kártyás fizetés (ezt se tudom felfogni....ha már hálózaton van a pénztár, akkor nem tök mindegy???) Szóval irány a diósdi SPAR.
4 swift volt a 20m-es körzetben....abból 2 ezüst, és az enyém....
Ugye nem kell mondani, hogy kitűnt....
És hogy melyik kocsi volt körbeállva......

A szárnyról MINDENKI le akart beszélni. Ezt pont ezért csináltam:-) Csakazértis vazze:-)



Szóval eleve minek vegyek egy nagy, drága, költséges autót, mikor a családban eleve van egy másik, nagy kocsi??? Ami ráadásul 2 év múlva le lesz cserélve egy még nagyobbra, csak egyenlőre még fizetem a motort.
Tehát ez csak egy 2. kocsi.......(a terv egy Duster)
De jó időben nagyobb utakra eleve motorozom...... illetve mikor totál hőguta van, akkor a 2 kismotorom egyikét használom.
A 2 lakás közt is ingázom valamelyikkel.....


Szóval bírom a beszólásokat, mikor lehúzzák eleve a márkát....
Mikor lehúzzák a tipust, vagy épp a tulajt, azért mert az adott embernek BMW-je van, vagy mercije.
Miért nem szól be egy skodás, citroenes???
A választ ugye nem kell ide írnom.-)))

S hogy miből van adott embernek BMW-je, Mecije? Szintén ne ecseteljük.
Mert vagy erre gyűjtött egész életében (mint a kis szomszédgyerek), de semmi más nincs tulajdonába - vagy ugye nem épp legális úton szerezte.

Én viszont kösz elvagyok.
Fizetek egy rakás gyerektartást, fenntartok 1 házat, és egy 3 szobás lakást, van egy Banditom, 2 robogóm, van 2 kocsink.....és elvagyunk - pedig rendes, normális, legális, bejelentett állásunk van.
Szóval aki azért néz hülyének, mert swiftet vettem, vagy mert szeretem heccelni a népet?


Hmmmmmmm
Vegyen be nyugtatót, mert nincs vége:-))))





2014.04.25.
Ma Érden jártam...... Ugye hogy kitűnik a tömegből a kis kocsi????

De ajánlom mindenki figyelmébe a kocsimtól (2. sor közepe) jobbra szélen eső DAEWOO-t...
Mert hogy ha az Én kocsim SZÁRNYA vicces, akkor ezen az a NAGY lapát micsoda????


A Mi Lanosunk is ugyan ez....csak nem ilyen színben..Bár azon nincs légbeömlő, meg szárny.... Bár a napfénytetőt irigylem..
Szóval nem csak Én vagyok jókedvű ember:-))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése