2014. április 16., szerda

Az OPTIKAI TUNNING 1. része:-)

A jó kis 12 órás műszakom után nem bírtam magammal és mentem a garázshoz:-))
Még jó hogy majd 20 óra volt mire sötétedni kezdett:-)
A régi matricát lekapartam, por és zsírtalanítottam a felületeket.....és jöhetett a matricázás:-))

Az eredmények:-))))
Előre felkerült a nagy LOGO és a Homasitába vásárolt "légbeömlő"

Az oldalára felkerült a kis logo, a "láng", és a felírat


Hátulra pedig a  szélvédőmatrica és a kis "száguldunk és félünk:-)"

És megszereztem a kis szárny fő elemét is, illetve a két oldal elemét.....
Szóval már csak a felfogató részt kell legyártanom, és az egészet összeraknom:-)))
Az is meglesz pénteken, hiszen ráérek......egy kicsit, mert este (17-kor) meló....



Az új injektorral meg egyszerűen tép mint a meszes a kocsi. Sokkal jobban reagál a gázadásra. Szóval most vigyor van:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése