2014. július 1., kedd

Hűtőrács rácsozva

Mivel nem vagyok szemellenzős vadbarom - ezért ha tényleg jó tippet mondanak - és már Én is gondoltam rá, akkor azt elkezdem megvalósítani, ha occón megoldható.
Hiszen fő szempont:
KICCI, OCCÓ

Szóval már agyaltam rajta, de nem volt értelmes áron hűrőrácskeret. A facebookon kaptam egy ajánlatot 3000-ért, de a régi fajtára
De ugye nekem nem ilyen kellett.....
A terv talonba került.....míg a múlt héten valaki feldobált pár dolgot és egy nekem kellő keretet, a fém tartójával együtt 1300-ért. Na persze hogy megvettem:-)))
Rácsom volt még itthon, de ugye még tudok szerezni ilyet ingyen és bérmentve......szóval akkor lássuk.
Persze az első gond.....a keret belső hossza 60-61cm......a rács meg csak 45cm.
No problemo. Mivel középre úgy is kell valami merevítés, hiszen a keret az műanyag. Így viszont 2db-ban is bemehet.

Rajz, vágás, hajlítás, vágás, illesztés, vágás, hajlítás......és bent van.
Jöhetett a ragasztópisztoly......amivel körbe benyomtam.

Jelenleg itt járok:


Kis sárkányom hazajön, átveszi a babyszitterkedés. Lemegyek a garázsba és felhozom a gitt-et. Este megcsinálom mikor elvonulnak. Ezt úgy is kényelmesebb itt az asztalon, ülve, tele idővel:-) A széleit szépen telenyomom, hogy a ragasztó ne látszódjon, és egyenletes legyen . Hétvégén lecsiszolom......majd jöhet a festés.

Szóval folyt köv....

2014.06.27.

Este le is gitteltem.....
Reggel lementem Bellával a "MAMÁHOZ" - és még ők elvoltak, addig Én csiszoltam egyet.
Majd festés......
Mivel lent bügyköltem, így a Facebookon pár napja(hete) egy bizonyos Prokop Gábor jelezte, hogy miért különböző a 2 rács..... ebben igazat adtam neki (az alsó benne voltak már mikor jött a spoiler). Ezt is kicseréltem.Délután minden megszáradt, visszamentem, összeszereltem.....
Kell még dolgozni rajta, de szerintem jó lesz.






FRISSÍTÉS, 2014.06.30.

Mivel ezt ugye összeragasztóztam, a ragasztó meg nem tudja kompenzálni a nagy rezgéseket - elsőre is elengedett...... ezért újra kellett, már a kocsin ragasztani. De a középső kis lemez így is lejövőben.
No meg ugye a gittelés se a legszebb így, hiszen egy rácson nem tudsz egyenest tartani.
Szóval újragondolás......
És kész......
A rácsot méricskéltem, és elfelejtettem a gömb formát..... simán SÍKban fektettem bele, így totálisan bele lehetett vágni, illeszteni.
Illetve van jó pár hely, ahol drótokkal meg lehet fogatni, amit viszont a festés majd eltüntet. Így se nagyon feltünő 1m-ről....festés után még annyira se.


És fent is van.....


A különbség????



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése