2014. július 12., szombat

Karbonozás - részben kész (14.07.12-13)

Szóval ahogy azt reggel írtam.....nekiestem......
Motorháztető, tető, csomagtér ajtó.....pöcsöléssel, szélben 3 óra.....

Tehát 2014.07.12. szombat 8:40
Így nézett ki a kocsi reggel.......


Ez a sötétítő csík rohadt jóóóóó dolog!!! Tegnap volt egy kis ezüst karbon ugye ezért feltettem.
Mikor hazafelé jöttem a tekercs fóliával az M0-án a vihar/napsütés váltogatta magát. De még a szemüveget se kellett felvennem.


Erre most olvasom a szabályt:
"3. Az első szélvédő esetében, kivéve a lehajtott napellenzők által takart felület (ahova sötétítő csík szerelhető), is fóliázható, érvényes "H" jellel rendelkező anyaggal, ha összegzett fényáteresztő képessége nagyobb, vagy egyenlő 75 %-nál (SCL)"

A Face-n ismét beszélgetés..... jogos, nem jogos..... No most az értelmezésem szerint a szabály az ABLAK-ra ír max 75%-.os fóliát......de a felső csíkra ez az írás:" kivéve a lehajtott napellenzők által takart felület (ahova sötétítő csík szerelhető)" Vagyis majd kiderül hogy a yardot mennyire zavarja.




Szóval a nagy tekercset elkezdtem feldarabolni.
Mikor meglett akkor riasztottam jó anyámat és nekiestünk.
Elsőre a motorháztető....

Jónak jó lett, de nem tökéletes....ráadásul látszik rajta 2 minta..... az sajnos azért lett, mert mivel szélben csináltuk, rohadtul rideg lett a fólia. Kellett a hőlégfúvó..... annak meg nekicseszte a szél.....és lett rajta egy 5cm-es lyuk. Majdnem szétrúgtam a lököst:-))) Az utolsó sarok.....és szétmegy. Sebaj..... fólia.....ment egy egy pár minta.


Utána felment a szélvédőre  csík..... Nem nagyon tököltem, rátettem az esüstre. Így egyrészt vastagabb, vagyis ha le kell szedni, akkor könnyebb, hiszen nem szakad el olyan könnyen, másrészt ez már sötétít.....
mint látszik 1-2-3cm-rel még rövidebb is, mint a napellenző, ergo "szabályos"....



Utána jöhetett a tető.....
Most már értem miért drágább, egy tető fóliázása.
Az ember at hinné hogy sokkal egyszerűbb, de ezzel szoptam a legtöbbet.

Leszedtem a régi szárnyat, és a fóliát.......majd felkerült az új, amit tegnap gyártottam unalmamban a szakadó esőben.

ezt is újra fóliáztam......

Jelenleg a pót-pótféklámpa nem lett bekötve......azon még agyalok.....ráadásul így jó....de kint élőben nagy lett.....szóval kicsit át kell szabnom a méretét.




És maradt még anyag.......
Mivel a kocsi többi része rendben van, így most leálltam egy kicsit.
Holnap még ügyködök valamit.....a csomagtérbe kell valami világítást eszkábálnom......
Utána meló-meló-meló......család.....meló....és 13 nap múlva már az Alpokban tépem a bandit gázkarját:-)))

Mikor hazajövök és lesz megint 4 napom, akkor viszont lekapom a lököst.....felteszem a gyárit.....és tökéletesre varázsolom nyugodtan, csendesen.....akár szakadó esőben is:-))).......és ha kész akkor mehet csak vissza.


És így nézett ki 13:00-kor...






És mivel minden "kész" így jöhet a pöcsölés:-)))))
Mivel direkt nem szedtem le a nagy AKMT emblémát így kis hőlégfúvózás.....és lehet domború-mintássá tenni:-))



2014.07.13. vasárnap....
Az utolsó szabad napom.....holnaptól meló, utána meg itthon a család.
Szóval akkor a javítások.....

1., a szárnyból kikaptam egy kb. 5cm-es részt, és újra hegesztettem.....
Ezt követően lehetett újra felszerelni..... Ilyen volt....ilyen lett.....
Bekötöttem a pót-pótféklámpát, de sajnos a nem kültére való SMD led - tényleg nem oda való, bárhogy is fújod le, takarod el ....... a 60db ledből be van ázva 2x3....és másik helyeken 1x3, 1x3.....
Mikor meghőlégfúvóztam, akkor a 3 chipből 1-2 felgyúlt....szóval víz/pára van benne..... Sebaj. Keresek és rendelek szilikonost....Ez már gyerekjáték...



Utána a maradék karbon darabokkal játszottam.....
Lenyomtam a C oszlopot, a hátsó lámpa közti részt.... az ablaknyitó kapcsoló panelt, javítottam az ajtókeretnél..... szóval elvoltam....

Leszedtem a GLS felíratott. Részben már lógott, a G után el is volt repedve....
Hát nem vicces leszedni a maradék ragasztót:-(( Kapargattam vagy 20 percig.....

 
Tegnap este szétszedtem a kopoltyúkat....és behálóztam.....
Felpróbáltam, de már nem jó a fekete karbonon. Ezt magyaráztam pár hete-hónapja a sok beszólogatónak.
Ami nem tetszik nekem, az nem kerül fel a kocsira.



Szóval erre a hétre ennyi......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése