2014. július 15., kedd

Kézifék plusssssz jelzése

Egy rég halogatott projectre tettem pontot.
490ft és 20 perc.....


Nem sokszor, nem sűrűn, de már előfordult hogy mikor hajnalban megyek dolgozni félkómásan, akkor bizony kézifékkel indulok.
Nekem az ülésmagasság, műszerfal, kormány pont úgy esik, hogy ha rossz szögben nézek, akkor rohadtul nem látom azt a kis pici piros lámpácskát. Erre jó példa lentebb a videó is. Azt szemszögemből próbáltam direkt felvenni.
Így viszont kellene valami olyan hang, mint a kulcsnál, vagy világításnál.
Ez hóóóót egyszerű dolog, csak ugye időőőőőőő.


Szóval bementem az első autós boltba és vettem 490ft-ért egy sípolót.
Lementem a garázshoz....és jöhet a "meló"

1., vedd le a kézifékkar burkolatát (hátul 2 csavar)

2., kösd rá a fekete (negatív) vezetéket a kézifékkar vezetékére, és helyezd el a sípákolót.... Sajnos ez a vezeték/kapcsoló a negatívot szakítja meg. Ha ide sorba rákötöd (vagyis a kék vezetékre a Piros drótot, a feketét meg a saruhoz), akkor is működik, de akkor meg a kis (P) lámpa nem világít.
3., a PIROS (+) vezetéket meg vidd el valami megszakított + ágra. Erre ismét jó a szivargyújtó világítása amennyiben az csak ACC/ON állásba kap feszültséget.


És kész.....

Így már kizárt, hogy valaha is kézifékkel indulsz el:-)))) Akármilyen fáradt, kómás lehetsz:-)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése