2014. július 10., csütörtök

Síp és füttttyszó 2. és a fehér búra igaz története:-)

Kedden (14.07.08) végeztem a melóban és irányt vettem anyósomékhoz Jászladányra.
A kis ~130-140km a szokásos uncsi módban ment, hiszen a 4-es főúton nem sok minden van. (motororral ezért járok a 31-esen Berény felé, majd a 32-es)

Nem volt semmi....de mikor Újszásztól jöttem a 32-es ismét jött a sípolás....
Elővettem a telefont. Sajnos a videónál (a múlt héten megdöglött a kártya, így formáztam a telót)...és a kamera mikrofonja nem lett bekapcsolva......a hangrögzítés (mert azt is kipróbáltam) meg nem lett elmentve.....rohadtul örültem neki.

A lényeg hogy a maradék 20km-en folyamatosan csinálta ahogy egy parányi oldalirányú mozgás következett.

2-3 napja bújom a netet ez ügyben, és nekem is egyre nagyobb lett a gyanúm, hogy a féknél lesz valami.
Így reggel nekiestem......

Elsőre is megbeszéltem apóssal, hogy neki ugye nem kell a fehér indexbúra a GLX-re....hiszen minek:-))))) De cserébe megcsinálom neki a tükrét, amit viszont elkaszált a kerítésoszloppal:-))

Mentem is. Kocsi felnyit, index kicsavar, betét kihúz, izzó kivesz...........átsétál az egész portán....Én kocsim kinyit/felnyit, index kicsavar, betét kihúz, izzó kivesz......és rohadtul nem egyezik semmi:-)))))
Ezt tudja bizonyára az, aki napi, de legalább havi szinten dolgozik ilyen 21W-os izzókkal...
De Én ugye nem tudtam, hogy a FEHÉR izzó és a SÁRGA izzó totál más. A kis pöckei nem azonosak, így pedig a foglalatai sem...... ha pedig a foglalat sem, akkor a búrába se fog bemenni..... tehát az egészet cseréni kell cakumpúder.

Ez meglett.....

Jöhetett a vizsgálódás.....
Mint látszik a bal első kerék már ki is lett kapva.....
És mi látszik???? Nos egy kicsit rozsdás..... ez még egy dolog.
De esünk neki.... aki még nem csinált ilyet, annak egy kis támpont. A net tele van leírássokkal, de Én ilyet még nem olvastam, ezért írom le. (ilyen féket nem találtam, amit fel kell hajlítani, és semmi extra)

1., szedd ki az elejében, aljában lévő 13-as csavart

2., ha neked is ilyen a kerékkulcsod, akkor kicsit emeld meg a féknyerget, és a lapos végével told vissza a dugattyút. Ha nem ilyen?? Akkor pl egy csavarhúzóval

3., emeld fel a nyerget

És jöhet a móka:-))))

Tehát be volt rohadva a "járó-vájat".....vagyis mikor épp gondolt egyet a betét, akkor a fékezés utána nem tudott "nagyobb" mértékben visszamenni a helyére, hiszen itt ezred mm-ek is számítanak. És ezért volt csak időszakos..... SZERINTEM!!!!
Mikor kijöttek a betétek, mindent körbecsiszoltam.....vissza már úgy ment mint a vajba a kés....
De sajnos az eredmény mindenképp javítandó.....
1., a betétek ugyan totál újnak tűnnek - de pl. nem volt lecsiszolva az éle, ezért is sípolhatott....
2., a tárcsa brutál módon vállas....és bár nem volt nálam tolómérő, de nem hiszem hogy sok a falvastagság már és ugye az 50% nem épp jó dolog.

Szóval hazafelé útba esik a Bárdi.
Veszek 2 új tárcsát, betéteket, rugókat.....stb. Nem megyek el az elmebetegség felé.....mert ahogy láttam van 2000-ért és van 20.000-ért is......nekem egy 2-3000-res tárcsa bőven jó.
- ha nem vagy BP-i, ahol 10km-en belül 4000x kell fékezned, akkor teljesen fölösleges egy baszott drága.
- ha nem tyunyigolt....hogy a plusz Le-ket megfogja - fölösleges
- stb.
A mociaimnál (amik erősebbek voltak a swifteknél:-)) össze kell és lehetett hozni a megfelelő párosítást. És ott se 30.000-res betétek és csilliós Brembó fékeim vannak. De persze ez felhasználófüggő!!!! Sportmotoron Én se használnék ilyen féket, ami a banditon van.


Szóval étgyomorra, holnap lesz egy kis fékcsere......De legalább tudom, hogy az is ÚJ!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése