2014. július 4., péntek

Fütttttyszó és madárcsicsergés

Párszor....nem mindig hang üti meg a csendet....

A., gyorsításkor amolyan turbós, turbinás.....az egyik swiftes csóka szavaival élve: Fogászati fúrós hang van.
Nem mindig!!! És csak 2-3-4-be váltáskor....gázadás közben
Valaki erre azt mondja, hogy ez lehet szétcsúszva (ez valami vákuumszívó)....meg kell nézni, mert az embernek lecsúszott és ezért volt hang...A piros keretes rész
De van aki a generátor csapágyára gondol......
Ez itt egy 1822ft-os tétel: http://www.bardiauto.hu/


Majd kiderült......az elsőt csak meg kell néznem.....a második már komolyabb nézelődés.
..............(pár órával később)

A haverral megnéztük. Neki már évek óta van swiftje, és már majdnem mindent végigszenvedett.
Jelenleg olyan 500km/2L az olajfogyasztása, és a 4. henger is csak úgy megy, ha leveszi a gyertyapipát és áthúz......:-))
Szóval a generátor a "turbó"..... Nem vészes, van hangja, de minden rendben van vele.

Este (07.03) már egy szál gatyában voltam mikor csörrent a telefon.
A facen nekem esett előző nap egy kölök (Varga Bálint)......végül dumálás lett belőle.
Ő hívott, mert jött a barátnőjéhez Battára, és levadászták a kocsim:-))) (hány parkolót jártak végig azt nem tudom:-))) Lementem hozzájuk, s eldumáltunk vagy másfél órát. Élőben már jobban tetszett neki a vas. A barátnőjének meg alapból is tetszett, mert már párszor villogott rám - csak Én ezeket nem szoktam figyelni.
Végül kiderült, hogy van a csomagtartójába 3 generátor és 2000ft-ért nekem is adott egyet:-)
Tehát már tartalék generátorom is van:-)))




B., Szintén néha igazi fütyülés tölti be a teret amerre megyek.
Tegnap pl. Veresegyházról hazafelé történt 60-70km/ó-nál....de pár hete Velencén is megvolt miközben 13-al mentünk a strand felé.
Lehúztam az ablakot. Fülre olyan, mint ha elölről jönne.
Egyenesbe nem mindig csinálta, de ha megmozdítottam a kormányt jobbra, akkor igen......
Majd egy pár perc múlva mikor balra, akkor is.......
Majd volt hogy egyenesbe is.
Itt arra tudok gondolni, hogy a spoiler csinált valahol egy sípot, vagyis ahogy a szél/menetszél bejut a kocsiba/kocsi alá, ott fütyül ez miatt valami. De azért majd itt is nézelődök egyet. Hiszen ez is csak időszakos.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése