2014. július 17., csütörtök

Belső fényezés???

A kocsi külseje hamarosan kész....... jöhetnek a belső dolgok....
Elsőre is ugye az "enteriöööööri" szín kiválasztása......a műszerfal, konzolok, kárpit....stb.
Sok oldalt végignyálaztam már, de általában van a
- FLOK-olást javasolják (ami szerintem ........szóval nem tetszik, hiszen kis bolyhoska lenne a kocsi.....és a XXI. századi napsütés nem tesz jót neki.......)

- Bőrözés, bőr utánzattal való bevonás: Ami szerintem vicces egy ilyen árkategóriás kocsinak. Persze tudom hogy az eszement tuningosok képesek akár 1-2 milliót is rákölteni egy 300.000-res kocsira, de az nem Én vagyok. Hülye vagyok, de nem őrült:-)))

- VTN bevonat...... Ez igazán KIRÁLY dolog, de még drága szerintem.... De azért kértem egy árajánlatot.
Ellenben ha már csak az alapáras dolgokat megnézzük ITT, akkor látszik, hogy ez bizony nem 20-30.000-res tétel.





És a szegény ember tuningja??? A Picassoi hajlamok kiélése:-))))



MI kell hozzá a srácok szerint?
- csiszolópapír
- Szilikonmentesítő
- FILLER (NEM ALAPOZÓ!!)
- Akryl festék






De ugye egy hátránya ennek is van.
Amíg leszedek mindent, addig nincs kocsi......
Szóval ismét a szabad pénzszórás következik:-))))
Kell szereznem 1 komplett műszerfalhéjat, konzolt, kárpitokat......
Még jó hogy ezeknek nem igazán van áruk:-)) Hiszen minden ember, bontós tele van műanyag holmikkal és a kutyának se kell:-)) hiszen ha ezek kellenek, akkor itt már óriási vaj van a kocsival is:-))


Szóval megvan a következő projectem az őszre-télre:-)))
Tavaszra viszont??? Meg lesz minden:-))))










A VTN-es komunikáció....

Itt a teljes levelezés. Bírom mikor hülyének nézik vagy épp kioktatják az embert:-)))
"Üdvözlöm!
Érdeklődni szeretnék idő és ár tekintetében..
Vagyis mennyi ideig kellene nélkülözni a kocsit......?
Önök szedik ki a holmikat, vagy azt nekem kell kivennem és elvinnem?
És az árak.....hiszen mennyiben gondolkozzak, mire számolhatok?
Lenne egy 2000-res Swiftem.
Ennek szeretnék valami díszt, színt.......
A kigondolt elemek:
- műszerfal (kompletten)
- középkonzol (sebváltós rész)
- első ajtó kárpitok
- kormány burkolat (2db) és kormány
Szóval egy 3 ajtó swift első része......
Válaszát előre is köszönöm."

A válasz Durst úrtól:
"Üdv!
Árak a weboldalon találhatóak a levél végén található linken. Szét- és összeszerelést nem vállalunk!
Ott az is le van írva, hogy olyan felületet lehet VTN fóliázni, amelyek festhető, lehetőleg sima felületek.
Ez alól kivételt képez a műszerfal és az ajtókárpit.
Elkészíthetők 1m-es szélességig
- A műszerfal bizonyos elemei. Magnókeret(középkonzol), kilométeróra keret, váltókonzol, kormányburkolat.
- Egyéb belső műanyag elemek. Belső kilincs, behúzó fogantyú, díszlécek.
Ezek közül bármelyiket el lehet készíteni.
Ha bármelyik érdekli, kérem keressen!"

Az árlista itt található
- Itt ugye az szerepel, hogy mennyitől indul....... de kérjen ajánlatot ......Én ezt tettem.
- Minden festhető a megfelelő előkészítés után.....műszerfal és az ajtó"kárpit" is (gondolom mindenki észnél van, hogy nem a szövetre gondolt is senki, hanem a műanyag elemekre)
- Az meg ugye nem szerepel sehol, hogy 1m-es a kád.....vagyis ennél nagyobb darabok ezért nem megoldhatóak.


De jó.... akkor ez kiesett.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése