2014. július 11., péntek

Design váltás

Ezt a kibaszott, undorító, szar, trééé, áááááááááá szitkozódni sincs kedvem a mai nap után.....
Egész nap szakad az eső......vagy csak finomat, áztatóan - vagy mint a ...............szóval kurvára:-)))
Így sok mindent nem lett megcsinálva, mert a garázsba szorultam.

Ellenben!
Ugyebár a sok kisgyereknek elmondtam párszor, hogy nincs kész a kocsi. Most tettem egy nagy lépést ismét előre. Bár nem tudom hova rohanok, és nem tudom hova sürgetnek???
Nézelődtem a napokban erre-arra....... Aki foglalkozik olyan témával, mint Én, az nem 3 hónap alatt rakta össze az elgondolást, hiszen mindig finomított rajta.

Pár példa:
Ez a szépség 7 évig alakult......
De akitől vettem a lökös szemetet, az az emberke is épp tegnap tette fel a facebookra, hogy bizony már 10 éve nála van a kocsi, és mindig alakult valami.
Illetve egy másik ember most adott el egy swiftet 900 vagy 990.000-ért (????)
Én köztudottan utálom a piros kocsikat.....főleg ha az valami pöcsköszörű, mint a kis pola, swift, golf, szóval a közlekedési eszközök..... Nem mondom hogy csúnya szín....pl egy BMW-n, Audin, Mazdán, ....és még véletlenül se Ferrárit mondok!
De ez a piros swift??? Kivülről nem volt semmi extra. Szép fényezés, tisztaság.....és sok beleölt meló, anyag.
Sajnos a belsejéről nem voltak képek - és már a face-ről is eltűnt. (Én legalábbis 30 perce keresem), de ugye a moderátor bácsi baszik dolgozni. Azt törli ami jó lehet másnak, de azt nem - mikor már mindenhol hirdetések vannak......

No a lényeg, hogy alaphangon is 1-2-3 évig elvan egy ember...... Én most ülök a kocsiba (17.-én lesz) 4 hónapja......szóval szerintem van még mindig bőőőőő sok-sok időm:-)))




De ma????
Kezdjük azzal, hogy a srác akitől a hátsó lökös jött volna - most vagy szórakozik velem, vagy ennyire baszik bele mindenbe. kb 3 hete megbeszéltük hogy megveszem a lökösét..... De nem akarja postázgatni, futárral küldeni. Egy haverja jár erre, így Ő elhozza ingyen - bérmentve.
Neki jó - nekem jó.....
Utána kiderült, hogy hát azon a héten nem jó.....majd a jövő héten....... De az se volt jó - így lett volna ma.
Mára bevoltam osztva. Direkt mentem puncsolni a főnöknek, hogy hát ez a nap nagyon kell nekem......inkább ledolgozom a jövő héten - így beáldozva az egyik pihenőnapom.....
Persze mikor szól a drága barátunk???? MA REGGEL.......hogy hát sorry, sokat dolgozik, elfelejtette.....de majd a jövő héten......
A szisztéma ismerős.....csak a minichopper vevők csinálták ezt...... Az biztos, ma megtanultam egy életre. Hozzám alkalmazkodjanak......Én eddig 100%-os vagyok mindenben. Amit megígértem az megtörtént.
Sebaj....megmaradt az ára. És ugye nem annyira fontos máris, azonnal egy tyunying lökös hátulra.

Szóval beszorultam a garázsba.... így újragondoltam a szárnyat.
A tartófüleket le is vágtam, csiszoltam, furkáltam, hegesztettem.....
Lesz egy kis döntött lemez is hátul, nem csak a sima egyenes. Ezt is megcsináltam.
Kép nincs..... nem foglalkoztam most ezzel.

Mivel tegnap még volt időm így kijavítottam a hupplikat, és apró karcokat (nagyokat is:-)) a morcin.....
Megvan. Így felmentem a netre - és mivel megmaradt a pénzem, meg is vettem egy nagy tekercs karbont.
Utánvétel kértem - de mivel szakadt az eső....unatkoztam.....inkább felhívtam az embert és elmentem érte.
2 óra múlva már a garázsban pihent a karboncsoka fóliácska:-))))

Mivel a motorháztető tényleg "ramaty"....és most nem foglalkozom még fényezéssel, pedig már 3 napja reggel egy fényezős műhely szórólapja is várt a szélvédőn:-))) (más is látja, hogy ráférne?) - így most ez a legjobb megoldás hiszen ~ 3600ft-ból megvan és elméletileg 5 évet ígérnek rá. - és amúgy is tetszik. Így le lesz fóliázva a motorháztető, a tető...és a lökös eleje is ahogy a motorháztető "igényli".....illetve az ajtó felső része.....
És ha nem tetszik hozzá a "lángnyelv"??? Akkor végre sokan fellélegezhetnek, mert lekerül a kocsiról:-)))

Bár így se fog mindenkinek tetszeni - de ugye erre aztán tényleg nagy ívben sz...rok:-)))

Remélhetőleg az időjósok már igazat mondanak, és éjjel elkezd felszakadozni a felhőzet és a sz-v végre JÓ idő lesz, ha már egyedül vagyok itthon és végre azt csinálhatok amit akarok egész nap:-))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése