2014. július 22., kedd

Tyunying alapok

No!
Én így szeretek tuningolni bármit is:-)))
Első arany szabály!!! EREDETIHEZ NEM NYÚLUNK!!!
a., hátha kell
b., eladni mindig, mindent el lehet:-))


Szóval míg mások rinyálnak, hogy hát mit csinálok a kocsival, addig Én röhögök, mert amiket a többiek megvesznek csillió forintokért, Én azt rohadt jó üzleti érzékemmel megoldom:-)))

Lássuk csak:
1., Az első lökös.... más ugye alaphangon 18.000-ért árulja, de általában 20-25.000
Én 8000-ért vettem!! A gyári megvan

2., Küszöb..... ez mondjuk árában sikerült csak....

3., Motorháztető...... 20-25.000.....Én 13.000-ért vettem. egy kis munka és gyári színe van.

4., és a belsők????
Nos megvan minden......
- komplett műszerfal, ráadásul AirBag-os....bár úgy se kötöm be.....
- ajtókárpít
Szóval minden belső műanyag....
Így pedig lehet festeni, meszelni, alakítani:-)))
És az ára?? Nekem jelenleg 0ft-omba került:-))))) vagyis 1300ft-ba, mert fel kellett mennem érte Bp-re.
De ha kiárulom belőle a számomra felesleges dolgokat, akkor haszon is lehet belőle, hiszen pl. minek mindenből 2 kapcsoló??? A légzsáknak is nekem csak a teteje kell..... ellenben most megvan az egész kompletten.....




Szóval ki nevet a végén?????

Még 2 frankó ülés kellene.....de ugye sosem tudni mikor jön velem szembe:-)))
És a ráadás?? Még apósom GLX-ébe is szereztem 0ft-ért egy balos tükröt. Az öreg örülni fog neki, hiszen jelenleg semmit nem lát benne, mert hogy valaki beledrótozta, csavarozta.....csak ezt nem közölte vele.





És a motor is készül...... péntek reggel 5:00-kor irány az Alpok:-))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése