2014. július 4., péntek

Kipuffogó csicsa:-)

Mindig is tetszettek a különféle kipuffogók
A motoromon se egy kis csövecske van, hanem egy baszott nagy hurka töltő GYÁRILAG....
Mikor csináltattam a sport dobot, ez volt az egyik kérésem, hogy az is legyen hasonló méretű.



A kocsin is jól néz ki sok fajta.
Ellenben ugye ezekért képesek elkérni sok-sok pénzt. Én pedig erre valóban sajnálom a 8-9000ft-ot.
Azért mégiscsak 30cm cső.....vagyis kicsit durva.

Amióta megvan, azóta keresgélek végeket.
Ugyebár az első bolt a Homasita volt.
Itt ami nekem megéri, tetszik is....no az nincs. Azt nem értem, hogy akkor miért van fent a honlapon - ha nincs és nem is lesz.
Ami már jó lett volna az meg ugye csillió forint.
És ráadásul még nem is tudom egyszerűen feltenni, mert vagy hegesztős - vagy 50-60-as csőre megy fel.
A swift gyári csöve meg ugye 38mm-es.

De általában a várakozást, kutakodást eredmény hálálja meg:-)))
Szerda reggel a kávézás közben találtam egy fehérvári boltot (Coolauto) És itt bizony volt olyan ami tetszett és 4300ft-ért??? És még jó is - hiszen 36mm-es csőre is feltehető??
No ez kell:-)))
Meg is rendeltem....másnap már nálam is volt.

És nem csak Én mondom!! Durván néz ki:-))
Persze semmit nem tud, hiszen ez csak dísz....... De ha valamelyik kretén ebbe is beleköt az elmehet a csába, mert ez SOK embernek tetszik - hiszen sokan keresgéltek már. Van aki úgy vett volna meg egy hátsó lökhárítót, ha a tulaj a csövet is adja vele.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése