2014. június 25., szerda

Sötétítés +

A hátsó üvegeim fóliásak (műbizonylattal)
ellenben ez annyit tesz hozzá, hogy nem nagyon látni be hátulra.....de mikor NYÁR van, akkor egy plusz nagy felület, ahol melegszik a kocsi.
No meg akinek van gyerek tudja, hogy szegényeknek milyen, mikor hátul bealszanak....

Szóval vettem Én is ezeket a szar napellenzőket. Kinézetre tök jó - hiszen 2 tapadókorong.....de semmi haszna.
Az Auchanbe  (mert sokan azt mondják, hogy a HOMASITÁBA szóróm a pénzem:-)) - szóval az AUCHANBE:-)) volt 500ft-ért perforált fólia tábla.....Még a múlt héten vettem, de most volt kedvem szórakozni vele.
Ebből vettem pár darabot (ablakonként 2db elég, hiszen csak a kis csücsök marad ki, ami hátul van már) - és feltettem.


No ez már kb 50%-ban engedi be csak a fényt, szóval hűsebb is lesz valamennyire, illetve sötétebb is - így a gyerkőc nyugodtan tud aludni.
És jó, mert nem olyan mint az ablakfólia.....
Ezt simán le lehet szedni és újra feltenni.

Amúgy ilyen lett:
Tehát látszik, hogy tényleg minimum 50%-al kevesebb..... De igy 2db-ban nem elég tetszetős, szóval rendelni fogok a gyártótól egy nagyot.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése