2014. június 25., szerda

Virágmentesítés

Ezt már sokan leírták, elmondták, de Én még nem:-)

Jó pár helyen már olvastam róla, és már engem is az ideg kerülget, mikor a kitakarított kocsival elindulunk - majd odatekerem neki a ventit.......
Ami a FÖLD bolygón létezik falevél, virágszirom....stb, mind az arcomban köt ki, illetve a kocsiba szétszórva. No ebből lett nekem is elegem.

Így előhalásztam egy darab szúnyoghálót...beizzítottam a ragasztópisztolyt.....

1., Szedd le az ablaktörőket
2., a kis bolhákat óvatosan húzd ki....
3., a nagy bolhákat óvatosan szedd ki (ha erősen nyomod beletöröd a tüskét - és szó szerint baszhatod.)
4., szedd le a 2db fedlapot
5., hajd meg a szúnyoghálót (Én 2 rétegbe hajtottam)
6., Tedd rá
7., ragasztópisztollyal jó pár helyen pöttyinsd a helyére
8., kb 1 perc és beton....
9., vágd körbe
10., ha van kedved frissítsd fel a festést......
11., szerelj mindent össze




Így már nem fog minden szar a szellőzőrendszerbe landolni.
Amúgy tényleg bosszús......
Mikor 6 éve összejöttem a jelenlegi nejemmel, akkor a Lanosa Pesten a 4.kerben parkolt egy......talán hársfa alatt. majd 2 évig található volt a kis sárga virágból a kocsiba, pedig nem egy koszfészek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése