2014. június 17., kedd

14"-es szett

No ez is kész......

Mivel nem vagyok alufelni párti, vagy épp alufelni megszállott.....így ugye szereztem 4db homokfújt, vagyis totál rozsdamentes felnit. 10.000-ért.

Ehhez a tehermentesítő gyűrű a Silver Wheels-től jött 2500-ért

És jött a gumikérdés:
majd 2 hete nyálazom a netet......
- Van 10.000-ért a közelben 2001-es szett.......már meg se néztem......hiszen nekem legalább 2005-ös P3000-res van fent, és az se mai csirke, hiszen 9 év az 9 év.
- A helyi gumis 28.000-ért adot volna cakk-pakk szereléssel együtt - ami ugye 4500ft, vagyis közel 6000ft/db lett volna a gumi darabja. És bár nem 9 éves....hanem 6........
- a másik gumisnál nem volt, de nem is ajánlotta, hiszen totális meggyőző érv: 2000ft darabonként, megér 1-2 évet??? Miközben +2000ft darabonként 4-5-6 év is lehet!

Szóval ebben is maradtam.
Szeretek spórolni, de csak olyanban, ami egyrészt nem az életembe kerülhet - másrészt megtudom magam is csinálni. No a gumi kérdés nem ilyen.
Így szívtam egy nagyot és megrendeltem 4 új - a GUMIS által ajánlott 165/65r14-es KORMORÁN gumit. És igaza volt, mert a /70-es már nem fért volna el kanyarodás közben.
38.000ft volt.....vagyis 10.000-rel több, de többet el is fog menni.....
Gumikérdés már csak ilyen.....És még örülhetek, hiszen a motoromra 70.000ft a 2db gumi, ami 14-15000km-ert bír csak ki. (igen kedves autós barátom!! A motorgumi sajnos ennyibe kerül, és nem mész el vele 30-40.000-ret. Nekem egy jobb évemben 2 gumicserém is volt.....anyagi önygilkosság:-(

Ami meglepő??
Csak 1 coll a különbség, vagyis oldalanént 1,3cm. A gumi is dob rá ugyan egy kicsit......de mégis meglepően más az egész látvány. Nem akartam elhinni, de így hogy látom....
Régen:

Most:



Szóval friss gumit eszik az aszfalt:-))




Még vadászok valami frankó dísztrácsát hozzá......és akkor lesz teljes ez az összkép is:-)
pl. ilyet...... ez feketében is tetszett:-))) De lehet hogy a kiálló részt befestem feketére.....





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése