2014. június 19., csütörtök

Occóság.....szeretem:-)) Ködlámpa 1990???

A szombati esküvő videószerkesztése hamarosan kész.
Így nyakamba vettem a kormányt és elmentem Lightscribe lemezt vadászni, hátha akad valamelyik boltba, mert most nincs kedvem rendelni 20-25db-ot egybe, hiszen csak 2db kellene.

Százhalombattán nincs.....Érd Tescó nincs.....irány a Szigetszentmiklósi Auchan......
NO ott se volt...........

Ellenben az Auchan autós részlege jóval nagyobb, mint a tescóé.....
Lett volna dísztárcsa is - de nem tetszett......
Ellenben volt ködfényszóró......és csak 1990ft-ért??? IGEN:-))
Szóval már télen is fogok látni:-))) és nem kell több ezrest elkölteni.


Meg vettem még 250f-ért perforált, öntapadós lapokat ablak sötétítésre, ami olyan, hogy a saját statikus tapadóképességét használja (gondolom).


Szeretem az olcsóságot :-))))




2014.06.18.
Beszerelés......

A lámpánál van ugyan 2 csatlakozó, de ahogy olvastam a dolgokat, azok csak a relédobozig mennek.
Szóval relé, kapcsoló, kábelezés........mindent szerezzek be??? Rákot......és amúgy is, volt már a Lanossal is ilyesfajta gond.
Mi van otthon?
Kábel - OK
Kapcsoló - OK
LED visszajelzésnek - OK
Ködlámpa - OK
Biztosíték - OK

Szóval 3-3 lyuk (2-2 a tartónak, 1-1 a kábelelvezetésnek)
Csavarozás, beállítás, rögzítés......
Kábel behúzása az utastérbe.....
Kapcsolóra kötés.....
Kész........


És a kapcsoló...... értelemszerűen, ha világít a LED, akkor van bekapcsolva......
járkálhattam volna és vehettem volna eleve világítós kapcsolót, de azt használjuk ami van. Oszt majd idővel lehet kicserélem.




2 megjegyzés: