2014. június 4., szerda

Acélfelnivel ver az isten:-))

A kurva életbe:-)

Pár hete lebeszéltem az egyik swiftessel, hogy megveszem a 14-es acélfelnijeit 20.000-ért.
Közben azért keresgéltem..... hiszen 20.000, de fel is kell menni érte....az oda-vissza 4000ft benzin.
Találtam is egy szetet 10.000-ért.
Mivel a swiftessel már megvolt a kommunikáció - így jött a folytatás.
Szóltam neki, hogy mi a szitu, de mivel Ő az elsődleges egyezkedjünk. Legyen 15 és akkor az Övét veszem meg, hiszen már ismerem és a közelben is van (77km)

De Ő sem a pénze ellensége - így nem engedett.
OK....


Szóltam az eladónak, hogy akkor megvéve, küldje.
DPD, MPL....akárhogy, de direkt kiemeltem hogy futárral. Megadtam az adatokat.....és szóltam neki, hogy ha elküldte akkor szóljon mennyi az annyi, mert nem szokott nálam KP lenni.
Írtam neki, hogy itt kb. 3000ft lesz cakk-pakk.

Erre most szólt, hogy hát akkor a 10.000ft-os felnikre 7070ft a postaköltség.

MI A FASZOM????????????

Ez az állat, ökör, barom........mert mást nem tudok írni az ilyenre: Felhívta a DPD-t (kurva nem hiszem el)....ahol azt mondták neki, hogy le kell szerződni. Persze....Nekem meg punám is van.
De hogy a neten irkálja be az adatokat arra már lusta - vagy baszottul tudatlan.
Ugyan úgy lusta arra, hogy felhívja az ügyfelet, hogy "Ember, kicsit elszámoltad magad, mert nem 3 hanem 7 a posta". Erre ugye tudtam volna reagálni, hogy hát hol volt, mit csinált....vagy hogy eleve - ennyiért nem kell.

De nem..........bement a postára, feladta, majd közölte, hogy a 10.000ft-os felnik 7070ft-ért érkeznek. Mert hát hogy utánvételes....
Drága az utánvét, de azért nem a duplája....


Minden kedves olvasónak!
1., felmész a vaterafutár.hu oldalra.
2., kiválasztod a DPD, GLS, MPL-t
3., Beírod az adatokat....név, anyád neve, számlaszám.....stb.
4., a 4 felni kb. 20-25kg, A csomag 50x50x100....(bőven belefér....ekkora méretbe)

A végén kijön a szállítási díj!!
KAPASZKODJATOK!!!!

DPL: 1790ft
MPL: 2900ft


Akkor hogy a kurva anyába csinált ez 7070ft-ot????



Nem az a 4-5000ft a gondom, mert egy felni megmarad, nem kopik el....bármikor eladható, és már most is jó állapotban van, hiszen homokfújt, vagyis nem kell vele megint szopnom 3 órát, miközben nyelem a rozsdaport......de akkor is.
Más faszsága miatt nem szeretek fizetni.


Szóval holnap jön a posta.....
Az tuti.....a csomagon ugye rajta van a postaköltség.
Ha nem 7070ft - akkor egyszerűen nem veszem át - lehetséges, kurvára lehetséges!!!!
De ugye ne menet közben emeljünk már árakat!!! Mert Én leginkább erre gyanakszom.


És a poén???
Most eljön....átveszem..... 17070ft-ért
Mivel ennek az agymérete 67mm, a suzuki meg 60 - így kell vennem tehermentesítőt.
Már találtam, beszéltem a céggel...... 2500ft + 670ft posta....

Szóval míg a swiftes kollégától megvehettem volna 20.000-ért + 150km autókázás (~3700ft benzin) = ~24.000ft
Addig most ~ 20.000-be lesz az egész.

Szóval nyerek így is, de alapjaiban nyertem volna 10.000-ret, most meg csak 4000-et.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése