2014. május 30., péntek

A célom töretlen:-))

LEGALUL VANNAK KÉPEK:-))))) Érdemes megnézni!!!



Előszó
Érdemes ezt is elolvasni:
Egy komoly oldal leírása
Csak egy kis részlet:
"Mit is jelent valójában a tuning szó? Ez egy angol szó, amely hangolást jelent. Az autótuning területe egy elég kiterjedt témakör, amiben néha elég nehéz eligazodni. A tuning valahol ott kezdődik, hogy a tulajdonos valamilyen szinten elégedetlen járművével, MÁST szeretne, mint az utakon rohangáló többi autó ugyanabból a típusból. A tuning lehetőséget nyújt a tulajdonosoknak, hogy megvalósítsák önmagukat kocsijukban is. 

A tuningot felfoghatjuk úgy is, mint önmegvalósítási mód és életforma, visszatükröződik benne az autós egyénisége. A tunig egy valóságos pénznyelő, esélyünk sincs a ráköltött vagyonok megtérülésére, ezt csak és kizárólag magunkért, a vezetés és autónk élvezetéért csináljuk. A cél az, hogy jól érezzük magunkat az autónkban! A gyártósorról legördülő autónak minél több vásárlót kell megnyernie, hiszen a cél az eladott darabszám növelése. Éppen ezért szinte lehetetlen a személyes igényekhez alakítani az autókat ....."







Általában - mivel sokan nem hiszik el még most se - a megélt 37 évem alatt elég jó emberismerő lettem, így alapban sem nyitok már csak úgy mindenki felé.
Megvannak a kis magam dolgai, ami alapján ki tudom kurva gyorsan szűrni azokat akikkel nem áll szándékomban vagy tovább beszélgetni, vagy akár pénzt költeni azért, hogy találkozzak vele. Mivel ezek a hobbik benzinnel mennek, és adott helyen találkozunk - bizony nem mindegy, hogy elmegyek 100km-ert a jókedvért, vagy 100km-ert kidobok az ablakon.

A motorosok közt is megvolt ez 2004-ben.
Mikor elindul a banda ténylegesen, akkor az első túrámon 20-an jöttek mögöttem.....a 2.-on már 40-en......és volt olyan, hogy a Nagyvázsonyi parkoló tele volt motorokkal (63 motor, 104-105 ember)

Általában jól csinálom a dolgaimat, hiszen erről még újságcikkek is jelentek meg.
Pl eme kis túráról:

No de visszakanyarodva.
Szóval 2004 nyarán már 40-50 fős volt a AKMT.
Télen viszont jött az unalom, és sokan ugye (a pénzesebbje, miért is csodálkozom) zokon vette, hogy leállt a banda - nem utazgatunk csak úgy 100-200km-ert egy pohár sörért.
Elkezdődött a baszogatás.....amire mint "vezér" Én reagáltam. A vége az lett, hogy majd a fele banda besértődött és lelépet. Utolsó szavuk: "Blue egyedül fogsz maradni".
Mondanom se kell, hogy 2005 évadnyitón nem 20-an mentünk..... hanem vagy 30-an.....és a csapat egyre csak bővült. Ha egyszer tudnék egy olyan túrát szervezni, ami mindenkinek jó anyagilag, időben, akkor olyan 140 motor jönne kb. 200-220 emberrel VELEM:-)



Szóval azóta is ezt csinálom.
Bemegyek egy helyre. Körbeszimatolok, majd bedobok valamit - amire már előre tudom a reakciót.
Swift ügyben ugye mi volt az első???
A matricák....... senkinek nem tetszett.......
Hátsó szár........ maga az antikrisztusi tett........
A szárnyon a pót-pótféklámpa........ezen már volt aki sírt.........(no Ő nem szokott éjjel közlekedni.....annyit legalábbis és arra amerre és amennyit Én.)
Morcosítás...........le fog törni, szar, repedni fog....stb.
És most hogy felkerült a lökös??? HŰŰŰŰŰŰŰ Robbant a fórum, a facebook több topicja.............

3 napja fetrengek a röhögéstől, mert szerencsétlen kölykök (általában mindenki fiatalabb nálam, ami természetes is valahol) teljesen ki vannak kelve magukból.
Eredmény?
A., van aki  - és általában közelebb a korosztályomhoz: "nem tetszik, de sok sikert".....
B., többség - fiatal, nyikhaj, tömegcikkbuzi, első tulaj, anyuci-apuci eltartottja...stb. Vagy csak önmagában anonim...... "síralmas, ásd el,.......ami a legjobban tetszik: "megszégyeníted az így is rossz hírű suzukisokat"
C., tetszik neki.....mert látja a lényeget.

Ó baszd meg:-))))))))  Hogy magam alá ne szarjak :-)))

De sajnos ez a mai társadalom.
Vannak az elvetemült GOLF-os tulajok. Vannak a Hondások (Sógim is:-). Vannak az AUDI-sok....Bömös tulajok.....és vannak a Swiftesek:-)..... no meg a többi kaszt.
Annyi agya egyiknek sincs, hogy nem Én vagyok a kocsiért, hanem a kocsi értem.............tehát mindegyik ugyan azt tudja, max komfortérzetben más - ami persze anyagilag is MÁS.....

De a swiftes népesség 80-90% már önmagában is kurva nagy gáz, ha az elmúlt pár napot nézem.

Teljesen úgy viselkednek, mint ha ez lenne a numero 1 gépjármű.
Most vagy Én vagyok debil, vagy csak annyira kölykök még, hogy saját maguknak is félnek bevallani:
1., ha adnék neki 5 millát mit venne??? Valamit vehetne, de a maradékot vissza kell adnia!! Biztos hogy régi swiftet venne???? Tuti???? - szerény véleményem alapján max 1%-uk ilyen elvetemült. A többiek úgy elengednék magukat mint a fene. És bizony 2 hét múlva már köpködnék a suzukisokat.

2., Ha most az is van neki. Hogy lett??
a., anyuci-apuci pénzéből
b., valakitől ajándékba (pl. ballagásra - mert hogy a szülő se hülye....nem fogja a friss jogsis gyereket egy 2-3 milliós autóba rakni. Én se tenném!!! A nagyobbik lányom 2 év múlva már jogsit csinálhat magának. Nem fogok neki több százezres kocsit venni..... Első kocsinak bőven jó egy régi szar.) De ugye itt megragadnak, mert nincs pénz.....nincs állás.....vagy még mindig anyucin lógnak és iskolások.
c., nagy nehezen összekuporgatott zsebpénzéből
d., netán fizetéséből

Ha vette??
- nem volt más lehetőség
- a céljainak pont megfelelt, ráadásul nem akart teljesen kipucolni maga alól.

Én vettem. Fizetésből. Akarom mondani prémiumból.....hiszen a fizumhoz nem nyúltam még. Többször és több helyen megírtam, hogy nekem nem kell nagyobb kocsi. Ha kell, akkor beülök a feleségem 1.5-ös lanosába, ami nagyobb, erősebb....de jövőre tervben van egy Duster neki. Nem magamnak....nekem elég a swift. Mellette meg amúgy is motorozok elsődlegesen.
Ez tökéletesen kielégíti az igényem. Az alkatrész ellátás jó, olcsó..... nem sokkal eszik többet mint a robogó, bár a banditnál jóval többet eszik. Kis távokat megyek. Azt is legtöbbet a kislányommal.
Szóval minek nekem egy nagy batár 2.0-ás harckocsi?


A csúcspontok:-))
- általában lekölyköztek:-)) 20-22 éves gyerek, lekölyközött............ Ez maximálisan jó érzés volt:-)))
- megjegyezték, hogy Én még nem tettem le semmit az asztalra..........No ez is kész. Mondja ezt egy olyan ember, aki most jött ki nemrég a suliból. Az élethez annyi köze van, hogy hetente 1-2x megmássza a barátnőjét, mikor az is hazaér a koleszból..... De mikor közöltem velük, hogy ez azért valahogy nem így müxik, akkor persze sokaknak nem tetszett:-)) És ha benyomnám ide a havi elszámolásom, akkor szerintem páran felkötnék magukat:-))) Mert ugye a 2 lakásra a hitel 110, a motoron még van egy kicsi az 45, gyerektartás 90, a volt házasságom hozadéka 50.....vagyis csak alapban ~295.000-ret fizetek ki. És még nem ettem, ittam, vettem festéket, vagy épp ruhát a gyereknek, aki velem él:-)
ÉS ezt legális jövedelemből:-)) Mert 20 éve egy cégnél dolgozom....

No igen, amikor a fagyi visszanyal, az sok embernek túl hideg:-)
Rögtön jött, hogy Én a korommal takaródzom!......
Mi van???

Tény. Sok dolgot át kellett 2-3x is olvasnom, mert fingom nem volt, hogy most ezzel mit akar egyes ember mondani. De ment vissza az ív.



A szomorú, hogy bár leírtam sok helyen, sokszor, hogy MÉG NINCS KÉSZ.....attól mindenki úgy kezelte a képen látottakat, hogy gyatra munka, szar, ocsmány.....stb.

Csak hogy érezd.....
Péntek:


Szombat

Hétfő

Kedd

Szerda


Szóval mint látszik a hézag is eltűnőben, és a festés is javul.....mert nem tetszett.
Csak ez bennem a más.....
Mivel másra nem költök, így nekem nem gond 5-10.000ft festékre............ Tehát akár naponta festegethetek. És ha azt mondom NINCS KÉSZ, akkor nem azért, mert kész van de ciki, hanem mert nincs kész.

Mellesleg szerdán bent lesznek terveim szerint már a rácsok is..... szóval TELI eleje lesz.
Ígérni nem tudom, de igyekszem:-))






Ami nagyban kiverte a biztosítékot pár delikvensnél.....
A TUNING SZÓ önmaga.
A wikipédia alapján:
"A tuning a gépjárművek gyári kivitelének átalakítását, átépítését jelöli. A szó eredeti jelentése: hangolás, finomítás.
A tuningolási területei a műszaki és az optikai átalakítások, amelyek általában kiegészítik egymást."
Tehát itt valós felvetés, hogy erősítsük a kocsit. Mert ugye lesz egy durva külső, miközben bent csak 68 paci "dühöng"....
Csupán akkor miért van az, hogy az összes suzukist ott hagyom állva???? Nem azért mert nem tudnak vezetni, csak máshogy.
Nem azért mert száguldozok.....csak más a vezetési stilusom. Ennyi. Egyszer régen, mikor született a kislányom (már elévült:-)) 167km 1 óra 9 perc.....NEM AUTÓPÁLYÁN...... szerinted mennyivel ment a moci egyes helyeken??? Hiszen lakott területen nincs száguldozás.....
Nem kell rögtön 300LE ahhoz hogy jól érezd magad a volán mögött. A bandit is csak 86 LE, de 240km/ó a vége.....217 biztosan, mert annyival már mentem vele és ott még nincs maxon.


Érdemes ezt is elolvasni:
Egy komoly oldal leírása
Csak egy kis részlet:
"Mit is jelent valójában a tuning szó? Ez egy angol szó, amely hangolást jelent. Az autótuning területe egy elég kiterjedt témakör, amiben néha elég nehéz eligazodni. A tuning valahol ott kezdődik, hogy a tulajdonos valamilyen szinten elégedetlen járművével, MÁST szeretne, mint az utakon rohangáló többi autó ugyanabból a típusból. A tuning lehetőséget nyújt a tulajdonosoknak, hogy megvalósítsák önmagukat kocsijukban is. 

A tuningot felfoghatjuk úgy is, mint önmegvalósítási mód és életforma, visszatükröződik benne az autós egyénisége. A tunig egy valóságos pénznyelő, esélyünk sincs a ráköltött vagyonok megtérülésére, ezt csak és kizárólag magunkért, a vezetés és autónk élvezetéért csináljuk. A cél az, hogy jól érezzük magunkat az autónkban! A gyártósorról legördülő autónak minél több vásárlót kell megnyernie, hiszen a cél az eladott darabszám növelése. Éppen ezért szinte lehetetlen a személyes igényekhez alakítani az autókat ....."



No ez a PONTOS meghatározás!
Nem az NFS, meg a "fast and furious" a TUNING.....Az film....
De a sok kis kölyöknek..... Most írhatnék ide kis buzit, köcsögöt, anyaszomorítót, Dumbó-t.....(az egyik beszólónak akkora füle volt, hogy simán képes lenne a repülésre:-)) Ez megmaradt bennem:-))
Szóval a kölyköknek ezt az egyet kellene megérteni és elfogadni.

A tuning nem csak abban merül ki, hogy tömegcikkeket veszek a kocsihoz. Március 15-én vettem a kocsit. vagyis kicsit bő 2 hónapja.
De már 2 hét múlva tudtam, hogy ha tömegcikket akarok TUNINGBA, akkor kurva gyorsan szerezzek 15-ös alufelniket, M3-as tükröket, fóliákat a lámpákra, de lehetőleg kristály lámpa kellene, fehér indexekkel, ködfényszóró, 300W erősítő alap, tetőablak.....ja és lehetőleg mindenből GTI kivitelt....
Miért? Mert ez a 98% átlag. Csak azt nem értem, hogy ettől mitől lesz egyedi.....ahogy írja a leírás: MÁST szeretne, mint az utakon rohangáló többi autó ugyanabból a típusból. A tuning lehetőséget nyújt a tulajdonosoknak, hogy megvalósítsák önmagukat kocsijukban is. ...

Miért?? Mert így nem a TE kocsid lesz, hanem a Béci haverodé, akinek már előtted megvolt az M3-as tükre, a Karcsi cimbidé, akinél láttad a 15-ös felniket, vagy a Jozef tesódé akinél a kartel fennakad egy nagyobb kavicson úgy le van ültetve. Nem a TE gondolataid, csak majmolod a többit amit láttál.

Persze mikor megkérdeztem hogy nekik mi a TUNING???
Szinte ugyan ezt írták le. 2-3 kivételel..... ezek: Szélvédőnél valami nap-pajzs.....amit máig nem tudom mi....motor pöckölés.........
De akkor olvasd el mégegyszer...... MINDEN TUNING amitől a kocsi más lesz, mint egy másik ugyan olyan kocsi.
Ha van egy matricád - ami EGYEDI, akkor az is tuning, hiszen kitűnsz a többiből.
Ahogy az egyik vezér szavaival élek: Ha rászarsz a motorházra és elkened, az is tuning....mert más mint a többi. Bár a stílust még ki kell találni. Illetve nem mennék mögötted esőben:-)


De nem..... meg vannak győződve, hogy mindenki hülye, Ők az okosok. Félreértések miatt , most nem EGY csapatról beszélek!!! Vagyis nem 10-15 embernek írom ezt!
Mindenki gáz, Ők a fasza srácok

Csak azt nem veszik észre, hogy lassan ugyan olyan kocsijuk van.....max nem egy helyen és nem egy színben. Csak nézd a kocsi elejét.....
1 hete nekem is a Bal oldali volt...... túl átlagos, túl sorozat......baszott mód egyedi lenne egymás mellett 5 ugyan olyan kocsi:-)

És igen EGYEDI..... mert ha netán venne valaki egy ugyan ilyen idomot, akkor úgy se tudná ugyan úgy feltenni, mint ÉN.... És innentől kezdve már egyedi a kocsi.

Most a sok kisgyereknek ugyan ez van.....
Mi a különbség???
Felni, szín................


És bizony a korom miatt tudom - hogy nem mindenkinél a pénz hiánya miatt, hanem mert ez a "menő".
A Golfosoknál is megvan ez, az Audisoknál is..... és mindegyiknél.
Nagyon nem mernek "újítani", mert félnek, hogy fölös kiadás - és mert nem menő.....

Csak egy gond van ezzel: HOL AZ EGYÉNISÉG????



Szóval ez egy jó kis móka volt:-)
Sok embert megismertem, és a fő poén, hogy sok ember megnézte a motoros oldalunkat.
Szóval tökéletes ingyenreklám:-)))








Egy kis kiegészítés.....
Kérek mindenkit, hogy a google-ba üsse be: SWIFT TUNING.....
No most akkor Én vagyok az idióta, vagy ennyi őrült rohangál az utakon???? És ezek általában "nevesebb" tuningcégek kocsijai:-)))


Gond volt a lángnyelvvel és a nagy lökössel....


De a többi .....





És ahonnan az egész balhé kirobbant......
Nevet nem írok.....de tudja mindenki:-) Ott is voltak merész dolgok.....bár nekem csak a PIROS színnel van gondom. EZ IS A GOOGLE-ról van!!!!

Piros is....Lángos is......Nagy spoileres is.....rácsos is:-)) BASZOTT NAGY LÉGBEÖMLŐS is:-))


És jól néznek ki.....
De a lámpafóliázást is el lehet baszni:-)))







Szóval a hiba bennem van????????

Egy kis összefoglaló:-)

7 megjegyzés:

  1. Összekevered a bazárit az egyedivel, az egyéniséget a bohóckodással.
    De ha téged ez megnyugtat akkor nagyon "egyedi" autót építesz. Hajrá, csak így tovább!!! Kíváncsian várom a következő ragyogóan megvalósított, egyediséget tovább fokozó ötletet. Csak akkor legalább igényesen próbáld meg kivitelezni.

    VálaszTörlés
  2. Úgy lesz ígérem:-))) Bár még most is 300-adszorra is azt tudom mondani: NINCS KÉSZ. Vagyis tényleg nem tudom hogy mi a rákfene pár ember gondja, problémája. Mivel nincs kész így az "igényesség" még nem látszik. De hogy megnyugtassalak. Elsőre is mint látszik, már nincs hézag elől.... De sajnos ez volt, mivel ugye nút hiányában nem tudod összenyomni a 2 elemet. Tehát ha egy tégla ködlámpás elemet vettem volna, azt se lehetett volna csak úgy összerakni ezzel.
    Miután minden felkerül rá, amit akarok, akartam az egész eleje telibe lesz szóró gittezve, egybe csiszolva, és akkor lesz rajta rendes festés is. Most még magamban is megy az "alapozás" hogy mi is tetszik igazán. Alapban például fekete rácsokat akartam.....de végül ezüst lett.....
    Ezüst spoilert akartam - de jelenleg ugye megosztottan tetszik.
    Végül majd - mivel tegnap előtt vettem egy polirgépet, így utána még egybe is lesz polírozva.
    Itt csupán a zseton a kérdés, ami van - csak nem szeretem dobálni. Talán azért tartok ott, ahol tartok az életben. Pl. a polirgépet 2500ft-ért vettem zsír újonnan!
    Vagyis negyedáron. A rácsok 0ft volt....és még van egy rakás, csak haza kell hoznom.
    Ez után - mivel nem egységes - keresek valamit hátulra is. Ogradytől meg lesz véve a 14-es felnije - ez már majd 1 hete le van vele beszélve. (szerintem a 15-ös már sok...és mint szintén írtam nem vagyok alufelni függő. Nem alufelnitől lesz szebb, jobb egy kocsi).
    Mikor kész minden kint (még a hidegek előtt) akkor jöhet a belső - amit akár a fűtött garázsban, pincében is tudok orvosolni.
    Hidegek előtt - mert nyáron nem a kocsira költök. Júliusban 1 hetes motoros túra, augusztusban családi kiruccanás 2x. Szóval játszóteres költségvetés szeptemberben lesz nagyobb tételben. A nyáron a seggére verünk egy másik és egy fél swiftnek. (a nyári túrám benzinköltsége is 1/3-ad swift ára) Ezt most nem nagyzolásból mondom!!! Szóval hogy nem spéci, minőségi, és főleg gyári holmik vannak, az nem a pénz miatt van, hanem mert erre nincs igényem ezzel a kocsival kapcsolatban! Játszótérre se a szép ruhádba mész le:-)
    Ahogy látom belső burkolatok innen-onnan max 20.000ft-ból megvannak amiket úgy festek, farigcsálok, ahogy akarok. Mint mondottam szintén - a motoromnál is - mindig úgy ügyködök, hogy az eredeti elemek tisztán maradnak, vagy csak 0,1% a károsodás....Miért? Mert az viszont már befektetés!! Hiszen az eredeti elemet mindig el lehet adni jó áron! Szóval lehet meglesz valósítva a fekete belső......és így tovább. Talán így már érteni fogod és talán a végén tetszeni is fog (ami még most se érdekel ha nem....).
    Lehet hibáztam! Még pedig abban, hogy félkész terméket ne mutogass....mert mindenhol (RSK, FACEBook 3-4 topicja) mindenki csak a képet nézte, de már olvasni nem olvas.

    Folyt köv

    VálaszTörlés

  3. Amúgy épp ezért dobáltam be ide/oda a képeket.
    Mint látod, nem vagyok egyedül. NAGY tuningcégek is csináltak ilyen swiftet.
    És nem is egy..... és nem csak 1 országban.
    Szóval itt főleg az ízlés kérdése a fő kérdés. Neked nem tetszik....másik 50 embernek se.....másik 51-nek meg igen.
    Nekem se tetszik a Sedan swift....Nem a tiéd, hanem eleve a sedan.
    pl. Opelba sem. Vagy legyen 3 ajtós, vagy legyen kombi
    Nem vagyunk egyformák.

    De hogy bazári???
    A fentebbi képek alapján miben más??? Matrica...........illetve, hogy nem spéci holmikkal és rohadt sok pénzből hoztam ki.
    ÉS az egyéniség??? Miért? Ismersz engem?? Fogalmad sincs hogy ki vagyok, milyen vagyok. Ez megint egy demagóg duma. Kicsit unalmas már.


    Ha elolvasod amit írtál:
    "Az az arany színűre festett felni, azokkal a gagyi dísztárcsákkal.... nem is értem hogy tetszhet bárkinek is."
    - ízlés kérdése. Mint írtam, nekem a Te tárcsád nem tetszik. Nekem is ilyen volt fent, repült is róla. Sem a nagy telítettsége, sem az ezüst....bár ugye neked "sötét" a kocsid, azon még akár az ezüst is jó.
    "A hangszórókiemelő: Ha már időt és energiát fektettél a dologba, akkor miért nem csináltad meg szépen? Ráncot vetett a szövet, és a fekete szövet nem is illik oda."
    - Ez ugye még sehol nincs, hiszen a terv a fekete belső. Most az a cél, hogy az alapok meglegyenek. Ha megvan, akkor ugye + kb. 400ft ugyan olyan anyagot venni, mint ami az ajtón is lesz. Itt most a használhatóság volt a fő szempont. Nem e rúgom le kiszállásnál a 45-ös bakancsal??? Mennyire szól??? stb.
    "Az a matricázás túl sok, messze túl sok. Értem én, hogy motoros klub meg minden... de túlzásokba esel. A lángnyelvek meg esetleg egy Camaron, vagy egy Mustangon jól mutatnának... de egy Swiften, inkább röhejes."
    - a fentebbi képen a fehér swiften még nagyobb is a lángnyelv.....Nem veszem ki hogy D vagy F a rendszám....
    "Az a hátsó szárny olyan mintha valami bevásárlókocsinak lenne a fogantyúja."
    - szintén dobtam be pár jóval nagyobb szárnyas képet. Azokhoz képest ez kicsi
    "Ez a lökhárító.... egyáltalán nem illik a kocsihoz. A swift egy aránylag keskeny járgány. Minden ilyen, és ehhez hasonló lökhárító idétlenül néz ki rajta. Ez a konkrét darab pedig sem formában sem méretben nem illik az autóra. Még azon is kissé hülyén néz ki amire szánták, nemhogy egy swiften."
    - Mint szintén látod nagy tuningcégek enné nagyobb, mélyebb idomokat is használtak. És pont ez miatt már most sem "keskeny" hatású. Sokszor egy kép nem adja vissza az igazi látványt. Pl. az első ledsor fényképeket kurva szarul mutat..... de élőben jobb, mint egy új AUDI 4-4 nagy Ledje
    "A morcosítás: Szerintem meg fog repedni, mint a picsa. Ha valóban csak ennyi lenne a dolog, hogy ráhúzok egy kis üvegszálas gittet, akkor már mindenkinek ilyen lenne. Ennyi erőből akár ducktappel is leragaszthattad volna a lámpát, az legalább tartós."
    - Lassan 2 hete kész.... párszor már csaptam le a motorháztetőt, és semmi....Ha odamész és belerúgsz persze hogy le fog törni. De utána odamegyek a hegesztetthez, belerúgok, az meg még a lámpát is betöri. Szóval eddig nincs semmi baja. És mint a tapasztalat mutatja..... Nem azért nem állnak neki, mert szar, vagy szar lehet - hanem mert vagy lusták, vagy rohadtul nincs pénz. Volt egy kissrác... Nagyon bejött neki....segítettem is volna.....rátértünk a "mi kell hozzá" kérdéshez. Mivel neki mindent meg kellett volna vennie, így olyan 10-12.000ft az első kör. Ennyi pénze nem volt.
    Ellenben nekem a gitt elég volt (mert előre gondolkozok, és így vásárolok) a hangszoróhoz, a morcihoz és a hézagolásokhoz (oldalküszöbb, spoiler elől)


    Folyt köv

    VálaszTörlés
  4. "Az egyetlen ami jól mutat az a pótféklámpa.... de a többi dolog elkészítési minőségét alapul véve, vannak kétségeim."
    - NO! pl. a pót-pótféklámpa meg egyedül neked tetszik......azt még azok is megszólták, akiknek most a spoiler tetszik. Látod. Ez az ízléskülönbség.
    Az elkészítési minőség? Mivel nincsenek spéci szerszámaim, így annyit tudok és úgy csinálni, amit azokkal lehetséges. Aki látta élőben viszont azt mondta, hogy egy állat vagyok, mert ezt a pepecs munkát Ők bizony nem vállalták volna be.
    Ennyit az igényességről..... hiszen az igényes munka bizony pepecs.

    Ellenben számolj utána...... Mint szintén írtam ha beszaladok a boltba, mint sok műmájer hülyegyerek csinálja, akkor olyan 250.000-nél járnék alapban... Ennyibe van az egész kocsi. És van egy tömegcikk....
    Ezzel ellentétben viszont cakk-pakk 50-60-ban van, és csináltam magamnak programot eddig is és ezután is. Nekem ez a fontosabb. Ne unatkozzak.


    Nem is tudom ki írta az RSK-n....
    Te - Ti nem ezt a stílust képviselitek. Szerintem ennyi...... Soha nem fog tetszeni.
    Ha minden gyári lenne és beleöltem volna azt a 500.000-ret, és maximálisan igényes lenne, akkor sem tetszene, és valamibe 100% hogy belekötnétek.
    Én ott sírok be, mikor ennyire istenítitek a SWIFTET. És azt hiszitek, hogy létezik olyan, hogy "swiftes elismerő pillantás", és orgazmusotok van, mikor 3-4 swift egymás mellett "pózol". És rohadt nagy vállveregetés történik, hogy "ÓÓÓ A tied jobban néz ki, nem a tiéd jobban, nem az övé még jobban"
    Azért gondolkozz el, hogy ha neked is adnék 5 millát.....mit is vennél??? Biztos hogy swiftet ugye?
    Megsúgom, halkan..... mindenki rüheli a swifteseket. Én is, mint motoros:-)))
    Swiftet régen az vett, akinek előtte trabija, skodája, wartyogója volt.... és a piros lámpánál nekiállt gizdáskodni - egy motorral szemben:-)) (ez valós esemény volt úgy 8 éve esetemben)
    Persze a régi swiftről beszélünk!!! Az új swift azért erősen más!!!
    De a régi?? Népautó, nem megy, feltartja a sort, 5% fiatalok, 60% családosok, 35% nyuggerek. 50-ig nincs is gondja....de fölötte már felejtős a kigyorsulás. Gyere üljél fel mögém, és megmutatom mi az a "kigyorsulás" - mikor 140-él váltok 3.-ba....És ez csak egy Bandit.... Egy GSXR-ehhez képest halálos! Ebben való igaz, hogy még egy dizel golf is jobb. De még az asszony Lanosával is élvezetesebb "vagánykodni", pedig nem sokkal erősebb (63kw), és majd 1,5 tonna. De azt 110-nél is visszaváltom és 160ig simán húzatom, utána meg még megy egy kicsit.


    folyt köv

    VálaszTörlés
  5. Én nem vagyok és leszek "swiftes"..... Én autót vettem....és azért ezt, mert mint szintén írtam, ezzel bármit megtehetek. Szerintem ez is probléma az RSK oldalon.
    Nem eladásra szánom. Ezt is milliószor elmondtam.
    De a legtöbb beszóló ugyebár fiatal kiscsóka, aki nem fog itt megállni. Az állásnak maximum anyagi oka lehet 99%-ban, és van 1% aki tényleg imádja a veterán kocsikat. (volt egy 42 éves bogarunk. 4 hónapja mint a cukrot elvitték, pedig 5 éve állt a kert végében. Feltettem a hirdetést, és 3 órán keresztül a telefon folyamatosan a fejemen volt. Még Szlovákiából is jött telefon)
    Alap terv az volt, hogy azt csinálom meg, de mire összeszámoltuk - egyszerűbb volt venni egy másik kocsit.
    Sok embernél majd ott jön a csalódás, mikor a nyakán marad a kocsi. Nem hiába általában bontva árulják - mert Én se vennék egy 15 éves kocsit egy 22-25 éves gyerektől.
    Motorral már belefutottam......a kocsi gázosabb.
    Friss jogsis általában....első kocsis általában.
    Szét van hajtva, rendes szervízelésre nincs pénze.
    Szerintem ilyennel Te is találkoztál már, aki inkább vesz egy nevenincs szar, tescós olajat, mert az 4L-nél 400ft-al olcsóbb.

    Kredeb!
    Veled totál semmi bajom nincs emberileg!
    Itt is - ismét leírom - Jó és hasznos az oldalad!!
    Örülök hogy van és találtam olyan embert, aki hasonló ilyen téren hozzám. Aki energiát fektet abba, hogy az alap és netán nehézkesebb, de még otthon elvégezhető dolgokat megossza másokkal. Ebben a blogban is leírtam a neved....neked köszönhető, ha nem vágják el a benzincsövemet példának okáért, vagy hogy tudtam hogy álljak neki a műszerfal-világítás cserének.

    Csak másban nem egyezik az ízlésünk.
    Nekem ez nem gond.....de neked ezek szerint igen.
    Néz utána amúgy a neten a "stilusoknak".... rengeteg van....
    Van olyan kaszt, aminek az a menő, hogy leönti a kocsiját kromófággal....és mikor felmaradott a festék, akkor lelakkozza.....Ez már nálam is a horror kategória, de neki így tetszik.
    Van olyan, aki össze-vissza színű elemeket dobál a kocsira..majd egy párat szarrá kalapál. Itt Battán is van egy ilyen kocsi. A motorházetető sarkában meg felnyomott egy "ÉPÍTÉS ALATT" táblát.

    Ez van. Nem vagyunk egyformák - de épp ezért jó embernek lenni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az a gond, ahogy lereagálod. Nyilván vannak akik csak szimplán fikáznak. És az ízlések különböznek.
      Amikor az RSK-n azt írták, hogy nem tudod ki mit tett le az asztalra nem arra gondoltak, hogy hány házad, gyereked, autód, munkát, pénzed, stb.. van. Ez kurvára senkit nem érdekel. Akinek Swfitje van az általában csóró.
      Itt arra utaltak, hogy vannak páran, akik saját maguk raktak már össze swifteket, nem is akármilyeneket. Pl. Mr.X., Reseda, és még néhányan. Nem apuci pénzéből, és nem tuning műhelyek, vagy szerelők által. Hanem a saját két kezükkel, a saját pénzükből. És igényes munkát végeztek.

      Nem megsérteni akarlak, de azok alapján amit eddig láttam nem látom nálad ezt a fajta igényességet. És nem arról beszélek, hogy nincs kész. OK, azt látom, hogyha valami nincs kész. De azt is látom ha valami nem szépen van megcsinálva. Láttam már olyat ami nem tetszett, mert nem az én világom, de azt elismertem, hogy az ahogy meg volt csinálva az igényes volt.
      A kiemelőkeret. Akár szépen is meg lehetett volna csinálni. Tudom, mert én is saját magam csináltam. És az hogy a szövet ráncos a kiemelőn az igénytelen. És itt most nem a formáról van szó, hanem a kivitelezésről.
      Vagy a feszültségmérő műszer.... ok, befaragtam a váltó boxba. De miért karistoltad össze a műanyag elemet. OK... 500-1000 Ft egy másik box, de akkor is, hogy néz már ki? Maszkolószalaggal kellett volna leragasztani, és arra berajzolni a kivágást, így nem sérül meg a felület.
      És még lehetne sorolni az ilyen és ehhez hasonló igénytelenségeket.
      Ha már elhatároztad, hogy ahogy te fogalmazol egyedivé teszed az autódat és időt, energiát ölsz a dologba. Akkor legalább csináld meg igényesen. Az igényesség vagy igénytelenség a részletekben látszik.

      A többire amit írtál. Ki milyen autót venne ha pénze lenne stb... Én sosem állítottam, hogy ha több pénzem lenne akkor csak és kizárólag Swiftet. De pl ha nem számítana a pénz akkor Kizashit vennék. Csak azért is, mert Suzuki, és mert Audis, Mecit, vagy BMW-t semmi képp nem vennék. VW meg főleg nem.
      Ha lenne 2-2,5 millám vennék egy Jimnyt. Ha 1 millám lenne akkor egy Honda HR-V-t.

      De most ennyi pénzem van, és ezt vettem, mert megbízható, mert olcsó fenntartani, mert nem hivalkodó. Én nem hiszem magam többnek egy autótól. De szeretem ezt a járgányt.



      Törlés
  6. Kredeb!
    Ezt a letevést vehettem volna sértésnek is. Ott is megírtam, hogy lehet hogy raktak már össze kocsit - de gondolom nem úgy,hogy teljesen más végzettségük van (én specc Vegyész, ipari hűtőgépész, Kompresszor kezelő, nyomástartó edény kezelő, ipari gáz és olajtűzelésberendezés kezelő végzettségeim vannak. a Dunai Finomítóba dolgozom 1994 óta)
    Életemben nem piszkáltam még kocsit. Szóval milyen alapon várja el bárki is, hogy 2 hónapos tulajként már tudok mindent. Ahogy nézem Te is már jó pár éve vagy tulaj, piszkálod is, de Te se tudsz mindent. De ugye nem sértésként reagáltam rá, hanem ahonnan Én jövök - ott ez NULLA..... Ott az a letevés, amiből van, lett, lesz valamid. Én is túl leszek pár hibán, akkor kérdezek, és autodidakta módon megtanulom. Egy robogót fél év tudás után összeraktam. A kocsi se más, csak nagyobb, meg van benne pár plusz elektronika.

    Szóval hidd el, aki ilyeneken besértődik, annak semmi keresnivalója a neten alapban. Nem hogy bármit is megosszon.

    A kiemelő?? Tudom hogy ez ügyben igazad van, Én is látom, de ez sincs még kész, hiszen írtam hogy az egész ajtót meg akarom csinálni. Másrészt anyagvadászat. Most ez volt a legjobb anyag amit találtam. De csak egy kis butikban voltam bent.
    Sajnos Batta nem világváros....pl. elektronikai cuccokat már rendelni kell, mer itt nincs semmi. egy 10ft-os 10mikrofarádos kondit már rendelnem kell, vagy utaznom 35km érte.


    Karc...
    Nálam az igényesség ezek szerint máshol kezdődik:-) Most az hogy egy 14 éves kocsin vannak karcok??? Hát istenem.... A gyerek bringája vagy 2cm rohadt mély nyomot hagyott a jobb első ajtóba. Most ezért nem fogok rohanni venni egy másik burkolatot.

    Azt értsd meg Te is (meg a cimborák is), hogy nekem ez játékautó. Legyen 4 kereke, és menjen.
    De hogy hogyan néz ki??? Engem tényleg nem idegesít 1-2-3 karc.

    Kívülről meg mint olvashatod - direkt ilyen. Nem csajozós verda, nem csicsa.
    Egyrészt tetszik, másrészt Én mindig csinálok valamit, és nem bírok leállni - mert utálok unatkozni.
    Most pl ha minden igaz vettem egy első-feltelső lököst.
    Mivel az eredetit nem akartam összecseszni - így azzal már megvan a tartalék - vagyis TELIBE ragaszthatom, gittelhetem, glettelhetem....és akkor nem lesz hézag.

    Amúgy a suzuki mint kocsi valóban nem hivalkodó. De amilyen stílust páran büszkén viselnek - No olyat azért még a motoros társadalomban sem láttam - és ez viszont közröhej lett akinek meséltem. Még a Golfosok, Hondások se ilyen "kemények".
    Mert hogy szégyen hozok a swiftre, rossz hírét keltem.....
    Ez már tényleg a vég volt számomra - és ezt nem gúnyból mondom, de páran (20 éves) totál azt hiszi hogy ez a numero uno.

    Erre jó példa a Facebook is.
    Sok a "majd megmondom, jól beszólók"...De mikor megy rá a válasz - akkor mint látod 100ból már csak 5-10 ember "mer" újra írni. Akinek meg a szavára is adnék?? talán 1-2.

    Én sem akartam senkit megbántani - szerintem nem is tettem.
    A legénybúcsún is téma volt, hogy milyen rohadt jól bírom a kiképzést - de nekik is csak annyit tudtam mondani: vicc, és viccnek is veszem. Ezért ment fel a guminős kép is:-))
    Ha nem így gondolkoznék, akkor durván visszavágtam volna mindenkinek - és hidd el tudok tényleg egy bunkó paraszt lenni Én is:-))
    De részemről ez szórakozás.


    VálaszTörlés