2014. május 9., péntek

Gumizás? Futómű beállítás? 2. rész - KÉSZ

Ismét több napos esemény, olvasd végig!!




2014.04.28


Mint azt írtam már volt egy jobbra húzás.....
Megcseréltem többek javaslatára a kerekeket elől - átment balra húzásba.....
Lecseréltem a 2 gumit - a balra húzás megmaradt......

Így ma felkerekedtem és elmentem beállítatni - és legalább megnézetni a futóművet.



Egy kis állítgatás után már jobb lett az eredmény.....


Végső eredmény pedig papíron:


És a totál vég?
-5000ft
-A balra húzás még mindig megvan, de már csak az előzmények max 10-15%-ban.

Ami tuti:
- A beállítás most jó
- a kerekek "újak", tehát nem a gumi önmaga a gond
- a kerék nem ereszt, szóval a felni is jó

Most olyan tesztek jönnek, hogy ugyebár egy laza 112kg vagyok....
Ki kell próbálni, hogy milyen ha ül valaki mellettem hasonló súlyban.....
Illetve ki kell próbálni a guminyomáson változtatni....


Persze jó lenne tudni, hogy más kocsin milyenek a fentebbi számok??





2014.05.09.
Tegnap kivettem a Lanosból az emelőt......
Ma reggel elől-hátul megemeltem a kocsit és megcseréltem a 2 kereket....mind a két oldalon persze....

ÉS KÉSZ:-))

Mint ha egy új kocsit kaptam volna. Semmi húzás, semmi ellenkormányzás.
Gyorsan át is mentem Érdig a pályán, de se gyorsításkor, se nagy sebességnél nincs semmi.

Szóval nem futómű, nem gumi....hanem a felnivel van valami.
Így viszont, hogy ne bassza szét a hátsó csapágyakat...stb, így szerzek egy másik felnit ez helyére, vagy lecseréltem a pótkerék felnijével. (az a legolcsóbb:-))




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése