2014. szeptember 4., csütörtök

LED-ezünk.....

Pár HETE mikor tettem be az  üléseket este, a korom sötétben -épp anyáztam, hogy nincs egy rendes belső világítás - ami a lábteret, padlót világítja meg. Szóval megvolt a KÖVETKEZŐ projekt-)))

Kis turkálás után találtam egy webshopot, ahol már 320Ft / m áron adtak ledsort - ha megveszel minimum 5m-ert. De ugyebár ledsorbol sosem elég:-))) így beruháztam rá.

Valamint ismét előjött egy NFS szindróma:-))) Olyan rég anyáztak .... szóval akkor legyen:-)))
A poén??? Inkább nem írom le.............de mikor megláttam kik ledeznek - hát dobtam egy hátast:-)
Erről lenne szó:-)

Szóval rendeltem 4m KÉK ledsort van, ha már ilyen olcsó (Itt Battán 2400Ft / m-re), kapcsolókat .......
És ennek tetejébe találtam a neten 4 csatornás táv kapcsolót. EZ 5500Ft, szóval ez most nem rendeltem, de ugye erre lesz jó tél. Majd meglepem vele magam karácsonyra, így távirányítóról lehet majd bekapcsolni a ledeket:-)) 

és ha már világít az alja ??? Akkor beszerzés alatt LESZ EGY ilyen is:-))



Szóval a posta holnap jön. Addig bekábeleztem a beltért, hogy ajtó nyitásra világítson majd.
Most sajnos amit erre tudtam volna költeni elviszi ugye a "bírság".......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése