2014. szeptember 5., péntek

Csomagolás +

Mióta megvan a kocsi, több esetben is elmentünk valahova.
Asszonynak is van kocsija, mióta az eszét tudja, de Ő valamiért nem mer nagyobb távra (akár 300km) elindulni, ezért bár a kocsi megvolt, nem igazán mentünk "csak úgy" ,......inkább sehogy kirándulni.

Voltunk tavasszal ugye a Római fürdőnél Bakonynánán, Tésen a szélmalmoknál......Rám-szakadékba, Visegrádon....stb.

Nyár beköszöntével pedig ugye pancsolásos napok.

Én mindig is a MINIMALISTA turista módszert követtem és kedvelem.
A motoros túráimon is élvezettel ülök le egy árokparton, kamionparkolóba, valahol az autópálya pihenőben és melegítem meg a kis konzervem a kempinggázon - mint hogy beüljek egy étterembe.
"Az a pénz, amit itt megspórolok, eltudom költeni másra" - elven vagyok.

Nem is volt gond 1-1 kis kirándulással, de ugye ha már 2 napra megyünk, akkor oda kell 3db hálózsák, sátor, 3 matrac, kompresszor, a gyereknek a párnája.......ezzel tökig lett a kis csomagtartó.
Hátul ugye asszony-gyerek......más nem pakolható....
Elől pedig Én...és egy üres ülés, ami általában meg van töltve: strandholmik (1 nagy szatyor), hűtőtáska, meg egy kis tatyóban az íratok, pénz, fényképező.....stb.

Szóval 2 napra már tele minden. És még csak Velencére ugrottunk le, ami nekem 34km.




Ekkor döntöttem el, hogy bizony "fejleszteni" kell a rakteret, de ugye  "BLUE" módon - vagyis szinte nullás végösszeggel. Persze ez nem így megy, de akkor a lehető legolcsóbban.


Elsőre is: Létezik 3 ajtósra csomagtartó??? Mert ugye ami asszonyka kocsijára van, az nekem nem jó.
Ezt már tavasz óta keresgéltem, mire találtam.
Facebook - egy ember - jó 40-45-ös.
- Megvan
- Igen, 6000ft
- Megvenném, posta?
- OK, de ha gondolod beviszem a nejednek a munkahelyére
- rendben....akkor nála lesz a pénz.
- Csütörtök reggel....
eltelt pár nap, kedden írok neki, hogy akkor ok még a csütörtök?
Visszaír, hogy lehet hogy csak péntek.....de vagy csütörtök, vagy péntek.....

Ennyi.....ezután eltűnt mint az a bizonyos szürke szamár........
Soha nem tudtam felfogni, megérteni az ilyen embereket.
Ő akar eladni valamit, Én megvenni, a pénz is megvan, minden megbeszélve - és eltűnik......


Szerencsére volt egy másik eladó is..... alapban 8000-ért.
Kis tárgyalás, huzavona.... csak személyesen.....Ok felmegyek, de akkor felezzük a benzint, időt....
Legyen 7000.....részemről rendben. felmegyek, várok rá, megjön, feltesz, öröm, fizetés, kézfogás, halihó....

Így lett meg a csomitartó..... Kicsit viseletes, de ugye kit érdekel.. festék még van a világon:-)




Rendben, akkor ez is megvan. Ha abból indulok ki, hogy egy univerzális csomitartó 20-25.000ft, akkor itt ugye nyertem 13-18.000ft-ot.
De ITT a swiftre is 16-35.000 közt mozog. Tehát akkor is a legolcsóbb fele árában vettem meg.



Erre már lehet pakolni, de ugye nem épp biztonságosan, hacsak nem deszkát, meg OSB lapot akarok vásárolni:-)))
HMMMMM Kéne egy tetőbox. Jelenleg ugye kicsit megcsappant a lehetőségem a kárenyhítés miatt, de ugye erre jó a vésztartalék keret, amihez nem szívesen nyúlok, de ugye minden egyre drágább lesz. Tehát ha most nem lépek, jövőre már csak drágább lesz. És ugye nem elfelejtendő - hogy nem kér enni, inni, egyszer kell kifizetni, és mind a két kocsira fel lehet tenni. És ahogy a nejem szokta mondani: EZ CSAK PÉNZ.....
Nálam pedig ez hullámzó. Olyan nem volt az elmúlt 15 évembe, hogy 1 hét elteljen úgy hogy nincs legalább 5000ft nálam. Majd valami mindig összejött és lett nálam sokkal több.
Idén február-június közt 1 milla folyt be pluszba. Ezért is lett jogsim, kocsim, motoros túrám.
És ugye jövő héten (13.-án) lesz a 20 jubilálásom a cégnél, amire az októberi béremmel kapok egy kis pluszt - bár az adózás miatt azt egészségpénztárra kértem - bár már most van 140.000ft számlám.
Decemberben meg ugye kapjuk a karácsonyi pluszt. Tehát hogy most csappanóban van a keretem....ismét nem állandó, mert 3-4 hónap múlva megint lesz annyim, hogy akár egy másik kocsit is tudnék venni:-)

Ismét vadászat.
Apród, jófogás, olx, vatera, ilyen-olyan bazár.
Általában 20.000ft, de ott az esetek 99%-ban sérült, nincs zár, nincs kulcs..... de a nagy általánosság hogy 35-50.000 közt indulnak az elfogadható boxok.

Végre találok 3 lehetőséget.
29.000ft
21.000ft
15.000ft

15-öst keresem..... megvan.....megvenném.....rendben......hova menjek.....válasz már nem jön.....hívom.....eladta 1 órája
Mi a faszom???? Megbeszéltük hogy megveszem, már indulnék, de ugye hova????
A válasz: Ez van.
De arra már kibaszott lusta, hogy leszedje a hirdetéseket......

21-es.
Írok.....4 nap múlva megjön a válasz......addigra már nem aktuális.
Ma....2014-ben.....ha valaki fent van a neten, és ráadásul hirdet, akkor azért ildomos lenne legalább napi 1x megnézni a leveleket. Megszívta részemről.....

29-es.... mennyit engedsz a feléből:-)))
Megbeszélés.... az árat nem írom ki, mert szakmai titok, hogy mik a tárgyalási alapok nálam:-)))
De nem 29 lett az ára:-)))
A doboz tökéletes, karcmentes, zárral, 2db kulccsal, gyorsbilincses megoldással.....

Szóval mentem is érte, és fel is került.....
A felrakás helyszínén......
 Ha már a közelben van a nejem, akkor menjünk fel érte az irodaházhoz....
És a leszerelés előtt.....a garázsnál


No így kell okosan költeni a pénzt:-) És már nincs gond egy nagyobb nyaralásnál sem:-)))
Egy kicsit többre jött ki az egész, mint ha bemegyek a boltba és veszek 1db sima csomagtartó vasat:-)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése