2014. szeptember 6., szombat

Ködfényszóró??

Vettem egyet, feltettem, bekötöttem.......működik.
Ellenben ez ugye nem a gyári rendszer.....és ha már bent van, akkor át kellene arra tenni.
Kis kutakodás, beszélgetés a Facebook megfelelő topicjában és....................

Tehát:
1., A kapcsoló csatija elől van és sárga


2., a ködfényszóró csatija ugye elől van a lámpák előtt/mellett/alatt

3., A relé csatija pedig nekem a kormányburkolat alatt, bal oldalt, jóóóóóó mélyen bent





Szóval megvan minden hozzá.....
Még azt kell kiderítenem, hogy a relénél ebben a formában (nem férek hozzá....tehát kábelezni kell a relét, és valahogy a sarut becsúsztatni a megfelelő részben), szóval ebben a formában, melyik lábat hova kell dugni.....




No akkor a következő minimál project:-)))

1., Szerezz egy másik hátsó ablak fűtés kapcsolót, vagy akármilyen kapcsolót.
nekem volt egy tartalékban, a szerzett műszerfalhéjból.....így csak kivettem, és ide betettem.
Majd csinálok rá egy matricát


2., A relé.....
A neten turkálva 8-11.000ft közt van egy kib...tt ködfényszóró relé.
ez már önmagában is vicc, hiszen mi a rák ennyi benne, ha egy sima relét már 4-500ft-ért lehet kapni??
Aki nem hiszi ime a linkek:
KÖDFÉNYSZÓRÓ RELÉ, amit csak be kell tenni.....Használt és új
Egy sima relé.....amihez kell némi plusz anyag (4x10cm vezeték és 4 pár saru....kb. 150ft plusz).....ÚJ

Tehát egy bontott olyan 3000ft az új 11.000ft vagy......egy parányi szerelés és 750ft......
A vezetékek legyártása

És a relé bekötése.
Ezen az oldalon le van írva elég részletesen, hogy mit, hova.......nálam egy a gond. A relé csatija rohadtul bent van, és épp hogy elérem, de a színeket már nem látom. Annyira meg egy relé miatt nincs kedvem szétszedni a kocsit. Szóval marad a tipp és a mák.......
2 napja nézem a netet hát ha találok egy képet, de nincs sajnos.
Segítséget kértem, hogy valaki esetleg nézze már meg......és ha tud csináljon egy ilyen képet......mert ugye ennyit látok csak belőle.


És megvan.....................mákom volt:-)) És majdnem el is találtam a fenti képet:-)
Szóval ha Te is csak ennyit látnál az egész csatiból akkor fordítsd magad felé, hogy a sima része legyen felül....és a reléket így kösd be.


Ha már a ködfényszóró is be van kötve, akkor lehet indulni.-)))))
Nekem nem volt, így ott se szereztem másik csatlakozókat.
Simán levágtam a régit - tettem rá "csokit" - és összecsavaroztam

Ennyi volt.
Csak akkor van ködfény, ha legalább helyzetjelzőre van kapcsolva a világítás. Tehát nem történhet olyan, hogy rajta felejted - és pár óra múlva lemerült az akkud. Tudom milyen érzés, mert a saját nejem már megcsinálta ezt:-)))



Ismét megkaptam, hogy miért szórakozok ennyit, hiszen meg kellett volna vennem a gyári relét, és akkor nem 1 hetembe telik.......

- 1., Minek vegyek 5x - 25x áron bármit
- 2., Ha elmegyek és megveszem, akkor megvan 1 óra alatt......most meg 1 hétig volt min gondolkodni, beszélgetni. Bírom az ilyen embereket......itt is látszik, hogy minden ember más. Én akkor is többre becsülöm a munkát, agyalást. A boltba bárki megtudta volna venni.
- 3., egy hétig megint nem unatkoztam, és megtudtam mi-merre.......



2 megjegyzés: