2014. szeptember 8., hétfő

ÉS FEKETÉK LETTÜNK......Némi kis ezüsttel

2014.08.07-én eldöntöttem, hogy akkor legyünk feketék

Miért?
- egyrészt sikerült szereznem még július végén szinte mindent belülre..... vagyis kárpitokat, műanyag elemeket..... így azokat már el is kezdtem lefesteni....
- másrészt mert nekem fekete a színem........A motorom se véletlenül fekete:-))

És mivel úgy is szét kellett szedni az elejét - így miért ne alapon.....
Az eleje alatt a lököst értem. Sajnos sok helyen leért, így ki kellett találni mi legyen. Én a kocsit MINDENHOL használom, tehát fontos, hogy ne csak az autópályán tudjak közlkedni vele. Ezért nem is akarom leültetni.
A vége az lett, hogy az alsó peremet vágtam le....a felső kép a levágott....


Szóval a végeredmények......MA 2014.08.28.-án










2014.09.08
Szétszedés nélküli színezés ezüstre





2 megjegyzés:

  1. Nagyon szuper lett. :)
    Megérte a fáradozást. Olyan részletes leírás h én is kedvet kaptam hozzá.
    Már fűzöm a feleségem. :D
    Jó lenne ha be tudnál jelölni a Facebook-on mert lenne pár kérdésem. Kenéz Gábor
    de fent vagyok a Suzukis csoportban is. Tuning Suzuki és a Suzuki csereberében is. Előre is köszönöm :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Keress meg Te, hiszen Kenéz Gáborból van 20...... kinek írjak? Én itt vagyok: https://www.facebook.com/zoltan.udvarhelyi?fref=ts

      Törlés