2016. augusztus 20., szombat

Ismét egy kis alakulás.....pont 1 év telt el... Kicsit GTI designra váltunk....

Imádom a kocsi külsejét ebben a formában, a facebookon épp tegnap jött az értesítés, hogy pont 1 éve szereztem be minden alapanyagot ehhez a formához..... (ugye szeptemberben kezdtem csinálni)


DE!
- Sajnos ugye sehova nem tudok felállni ahol padka van.....
- Nem tudok még a ház elé sem feljönni, ha netán hozok valamit, és nincs kedvem 200m-ert cippelni mondjuk egy adag bútorlapot, mint azt tettem pár hónapja, mikor a gyereknek csináltam bútort.
- Még nem volt gondom a yardokkal, de ugye pár hete, 1-2 hónapja sorra olvasni hogy ugranak a forgalmik. Nem az a 20-30.000ft érdekel ami egy KPM vizsga, hanem az idő....
- és ugye kezdek unatkozni.... motorozásnak lassan vége, ellenben jó áron szereztem GTI lökösöket:-) Már ha 6doboz sör jó ár egy hátsó lökösért, vagy 4000ft egy elsőért:-)
Persze egyik se patyolat állapot, dolgozni kell vele, de ugye szeretek dolgozni:-)

Szóval pár napja beszereztem mindent, és most nekiestem.....
A hátsóról sajnos nincs eredeti állapotú kép.....mert nem mentettem le sehova a hirdetést.
Alapban kék volt..... a nútok nagy részben letörve..... ezt lefújtam ezüstre hogy a hibák kijöjjenek.....

Ehhez szereztem egy hátsó/felső részt ami jobb állapotban volt.
Összekötegeltem...... össze üveg szálaztam...... kigitteltem......csiszoltam.......és festettem......

És fent is van a kocsin......
Ez így rohadtul nem jön be.......
Vagy a lámpákkal kell valamit csinálni, vagy lehozni a karbont középen, mint elől is van..... vagy valami kis toldó csíkot beletenni, de ez így szerintem szar...... De ugye lépésről-lépésre...... a lényeg hogy az alapok legyenek kész.....



És jöhetett az eleje.....
No ott rendesen kész van a lökös..... Ez a sarok be volt horpadva....
Hőlégfújóval felmelegítettem és kitoltam.....
 A másik oldalon a tartófüles rész kitört és valaki azt hitte majd ragasztóval megcsinálja. nem sikerült:-) Hajlitottam egy darab lemezt, felfogattam..... Mivel össze lesz üvegszálazva nem is fog látszódni....

És fent is van....

Jöhet az üvegszálazás.....
Mivel ugye indexem van, így tüntessük el a helyét. Tervben van, hogy ide majd sasszemeket építek.... de ez még messze van.....



Ezután jöhet majd a gittelés, csiszolás, szórógitt.....csiszolás.....festés..... és a további agyalás.
A tuningos verzió meg mint eddig is.... 2 óra alatt visszarakható:-))) Szóval nem megy a kukába:-)





És akkor haladjunk:-)
Gittelés
 csiszolás

A lemezfülés rész ugye ilyen volt....

Ilyen lett (a bal szélét csak akkor tudom kihozni egyenesbe ha majd leveszem, de az már csak 20 perc...)




Közben a maradék epoxiból csináltam morcit..... ezt most nem írom le, hiszen már vagy 2-3x leírtam.




A szopacs indián törzsfőnök is megmondta....... augusztus 20.-a van.
Ezt mint műszakos ember ismét figyelmen kívül hagytam, Így ma nem sok minden fog történni....hiszen kellene még egy kis szórógitt. Ha lenne akkor le tudnám venni a lökös, lefújni....megcsiszolni és már festhetném is....
A lökös alá megy egy "koptató" amihez meg kellene még kb. 1dl epoxi.....de ugye az is elfogyott:-)

Tehát most hétfő reggelig pihenő állás..... csak apróságokkal lehet foglalkozni....
pl a morci becsiszolása, fóliázása......
No meg a garázs összepakolása, mert jelenleg bemenni alig lehet:-)))




Vasárnap (08-21)
Nyitva a bauhaus:-)) Szóval irány holmikért:-)))
Jani tesó átjött, ránéztük a bal hátsó fékemre..... a munkahenger szórakozott..... csak az egyik dugyattyú mozgott. Megcsináltuk.

Utána, mivel borult, és nem játszós ruhába voltam, csak feldobtuk a lökösre a "koptatót", ami egy rozoga lökös felső rész volt még 2 napja:-))) Semmi gond nincs.....simán felmegy.... Annyi a gondja, hogy a végéből hiányzik egy amolyan 3szög.... ezt lemezből meghajtogattuk..... holnap meg egybe lesz dolgozva.





Hétfő......
Vége mindennek.....
Ma már volt óvoda.....és nekem is az utolsó pihenőnapom, holnaptól minden a régi mederben folyik....
Ráadásul reggel óta szakad az eső.....
De azért a garázsban tudtam haladni.-)))

Elsőre is újra levettem a lököst..... átcsiszoltam...... és jött a szórógitt.
Utána ismét egy kis csiszolás......majd jött az ezüst festék......és rá a lakk.
Mint látszik elég jó lett - csak valami átment az egész fehérbe.

Szóval lakk nélkül újra ment rá az ezüst.....

Amig száradt addig lehetett csinálni a morcit....
És végül egy kis fekete designal (majd ide ugyebár karbon megy) mehetett fel a lökös......
Ja még nem..... át kellett szerelnem a "drl-t"....lemenni a másik garázsba a ködfényszórókért.....mindent bevezetékezni....és utána mehetett fel:-))


Közben az eső szépen lemosta a kocsit is:-))))






NO.... ismét eltelt pár nap hogy nem unatkoztam:-))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése