2015. március 27., péntek

Szárnyaljunk:-)

Volt ugye egy szárnyam.........amit egyszer kellett kijavítanom:-), de a designváltás magával hozta, hogy akkor most legyen a szárny is gyári (így már sehol nem köthetnek bele ebbe se:-)


Szóval most belefutottam a "dőzsbe":-))) jön mindenhonnan a zseton:-)
Bankok forintosítanak, visszatérítenek......egy rakás tartozás rendezve.....szóval a 2015-ös évet úgy kezdtem végre hogy a számláimon + egyenleg volt:-)))

Így írtam pár kereskedős embernek, hogy ha szembe jön egy szárny, akkor engem érdekelne max 10e-ig...... fölötte már csak a lámák vásárolnak:-))
Igaz, hogy 3 hetet vártam, de jött a mail, hogy megvan....kell még?
Na nááááá hogy kell:-)))

10e HUF....postával együtt persze:-)

Megjött......lemostam.....
Lakk fekete, kis hibákkal.
Téma? Festés vagy fólia?
Mivel a tetőre megy......ami fóliás......így akkor fóliázzunk:-)



Majd átugrottam a cimbihez és szépen fel is tettük:-)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése