2015. március 27., péntek

Hogy csináld magad??? 1. rész - lökös javítás vagy épp gyártás

Szétment a lökösöd vagy csak kellene egy kis plusz pénz???

Én az utóbbi miatt adtam el a gyári lököst. Ott állt a garázsba, hiszen csak 2 évente 2 órára kell a műszakira:-)
Így feltettem hirdetésbe - és kb 4 nap alatt el is ment......
A vevőnek csak az alsó rész kellett - így az ára 20.000ft volt.....

Egy másik oldalon (Face) vettem 3000-ért egy használtat......árához hasonló állapotba.
Kaptam hozzá felső részt is, de az 96 előttihez való.....ellenben ugye a gyári felső rész megmaradt.
(A hátsót is megvettem, mert egybe 6000ft volt....)


Elsőre is összeragasztottam az alsó és felső részt....és telibe nyomtam a hézagot is.....
Utána simítógitt ahol sok hiányzott a fényezésből....és nem akartam teljesen lecsiszolni......
Majd szórógitt......



Mikor megszáradt, akkor tescós ezüst festék.......és egy flakon METAL Verywell festék.....és némi karbon.....illetve a két lyukba 1 pár ÚJ ködfényszóró 5200ft-ért:-)



És ennyi......
Cakk pakk elment olyan 14.000ft....de így is nyertem 6000-ret, és nem unatkoztam 2 napig:-)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése