2015. március 11., szerda

Paragi:-)

Szegény CHF károsult vagyok:-))))
De olyan szinten, hogy Én sosem sírtam, jajgattam.
Én vettem fel, Én fizetem vissza - és Én fizettem vissza.
Nem kértem kölcsön, nem kértem segítséget, nem tüntetek feleslegesen a kormány ellen.


de azért ez most jól esett:-))
Hiszen bár 2 éve már kifizettem egy Erste bankos hitelem, ugye 5 éven belül vagyok, így Én is kaptam vissza. 6-700.000-res hitelre 106.000ft-ot:-)
No akkor mehet tyunyingra, hiszen talált pénz:-)))


Az ülések ugye készülnek.
De akkor vegyük meg a régen szemezett Paragi dobot is:-)))

A DINAMIT kipuffogónál valamiért olcsóbb.....ott csak 18 volt a múlt héten, most 19.
A szerelés úgy - hogy levehető, és a másik is visszarakható (bilincses megoldások) volt 5000ft.
(Battán egy sima kör hegesztés 6-8000ft)

10-re írattam be magam.....de 9-re ott voltam.
Simán fogadtak, normálisak......2,5 óra volt a meló volt olyan tempóban, ahogy Én is szeretek dolgozni.


1,5 év gari......és műbizonylat.

Szóval fent is van.....és állat hangja lett:-)
Főleg 130-nál motorféknél van nagyon durva hangja:-)))







És hogy milyen a kocsin?




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése