2015. február 10., kedd

Na végre:-)))

Már azt hittem valamit rosszul csinálok...... Beletelt majdnem 1 évbe, hogy felkerültem a hírhedt


oldalra:-))))
A link itt elérhető:-))) Én erre büszke vagyok:-)))



Az oldal szerkesztője viszont szerintem ugyan olyan gáz csávó, mint amilyen autókat néha tényleg kitesz:-)))
És ezt még Ő maga is leírja!


"Sokat gondolkodtam azon, mi legyen a bloggal. Május óta szünetel, nálam meg nem jön az ihlet, az Élet is úgy gondolta, hogy 180°-os fordulattal áld meg, (Itt már azt hinni, hogy Ő is tunyer lesz??) Hiszen nálam ezt jelenti a 180fok....így főleg időhiány miatt nem tudom csinálni azt, amit az elmúlt 5 évben sikerült.

Közben, a facebook töretlen karrierjének köszönhetően ott is felbukkantak csoportok, amik a JDCS helyére léptek, illetve át-átemeltek innen is képeket, nem egyet, nem kettőt, valamint a Google képkeresőjében a tuning és egyéb kulcsszavak beütése után jó pár kép az oldalra vezet.
(És ezek az oldalak el is tüntek....legalábbis több néven bejeletkezve se találom már a tuner józskát pl)

Viszont, ami itt, a blog.hu hasábjain sokadik éve hibátlanul működik, a nickneves kommentelés és posztolás, ott nem kivitelezhető. Így ennek is köszönhetően a bátor emberek névvel, arccal, autóval osztják, szidják és olykor-olykor anyázzák egymást. Tudom, tudom, a szájkarate művészete az internet korában fejlődött feketeöves pozícióba, és -hála Istennek- egyelőre nem került sor személyes konfliktuskezelésre az ott felmerült problémák enyhítése végett.
(És a lényeg.... nicknév mögé bújva bárki tudja ontani az észt....nem is csodálom, hogy aki pl. a Tunerjózsikába megjelent....majd a tulaj is megjelent.....hirtelen zárt csoport lett, majd ki lett tiltva....végül meg is szűnt.... Én jól viselem, szórakoztat mikor más már epét hány az idegtől.....de sokan nem viselik jól és a szájkarate nem biztos hogy mindig csak száj is marad:-)))
Szóval ha arra büsze bárki, hogy álnéven, arctalanul megmondja a frankót - az csak büszke lehet magára!! Remélem anyuci készíti neki a tejbepapit is reggelente, mert kb, itt jár agyilag:-)

Viszont én ebből nem kérek. Elnevetgél az ember rajta, jó troll módján, néha még talán együtt is érez egyik, vagy akár a másik tábort erősítve, de az nem az én világom. Azt a homokozót meghagyom az újaknak, a jövő generációjának, én pedig, ahogyan időm és energiám (de főleg az idő) engedi, úgy fogom itt közzétenni az újabbnál újabbnak hitt és az interneten, utcán, találkozókon felbukkanó"
Tehát miből nem kér az emberünk??? A várható/váratlan konfliktusokból.....Ő inkább marad arctalan troll.....vagy kis gyökér...nálam legalábbis nevén nevezik a gyereket:-)



Nézegettem már az oldalt régebben is.
Van benne 1-2 tényleg erős "modell":-) és valódi homasita gyémántkártya tulaj.
De az esetek 60-70%ban tyuningolt kocsik láthatóak - amik ugye természetes velejárója, hogy NEM GYÁRI

Példák...a linkből......
Ez nekem se jön be.....

De ezzel nem értem mi a gond??



Szóval lehet mindent és bárkit fikázni. Arctalanul meg főleg....a kérdés, hogy ki a szánalmasabb?
Aki belekölti minden pénzét az "álmába".....vagy az aki arctalanul, kortalanul - és lehet hogy egy bringával a segge alatt - leszól bárkit?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése