2015. február 18., szerda

Első ülések 2. rebootolása:-))

Tervemben van, hogy az üléseket elviszem egy kárpitoshoz, és nagyon faszán megcsináltatom.
Az már ki fogja szolgálni az autó élettartalmát, szóval egyszeri díjnak megéri.

A kollégám megcsináltatta a fia üléseit - és onnan tudom, hogy ha behavazik a szaki, akkor bizony csúúúúúúszik akár 1,5 hónapot is.
No ez nálam nem működik.....hogy 1,5 hónapig álljon a kocsi mert nincs ülésem.

Ezért elkezdtem a múlt héten keresgélni a neten.....egy bizonyos csoportban, mert még tudtam:-)
Azóta már ki vagyok tiltva. Akit érdekel - megvan az egész levelezés, vagyis nem hasból mondok bármit is.

A lényeg hogy kerestem legalább vezető oldali ülést.
Kaptam is ajánlatokat.
2500ft, 3000ft....csak párban......
De ugye nekem nem JÓ ülés kell, hiszen minek? Arra a kis időre feldobom a tavalyi trikót és kész. Vagyis ha szét van szakadva, kopva az a jó nekem......

Egy kolléga írta is hogy 2 doboz sör....és vihetem:-))
ÓÓÓÓÓÓÓÓÓ rendben:-))
Legalább összekötöttem a jóóóóót a hasznossal, mert a fogyasztást meg akartam vizsgálni, ami be is jött:-)))
Szóval ezt hoztam el 2 doboz sörért:-)


Hát ez tényleg szét van szakadva......alul-felül.....ráadásul egy tepedt kosz, por......Király!!!

Mivel dolgoztam így nem tudtam vele foglalkozni a mai napig. de ma reggel hazajöttem a melóból és még éreztem magamban annyit, hogy nekiessek:-))


Szóval kellett:
1db 35x60cm műbőr
1db 35x90cm műbőr
4db 35x35-ös szivacs
varrógép
cérna (spéci, erős)
2db tű a gépbe (egy eltört)
1 kis doboz palmatex
1 kis ecset
3 szál cigi
1 kávé
és 5 óra
és munka és elképzelés


majd egy porszívó:-))

És ez lett az eredmény

Nem az üléssel van baj....azért ferde mert ugye hátul a sín nem egyforma....



Ez nekem így cakk pakk most ~ 4000ft-ba került, de ugye bőr volt még tavalyról.....és 1400ft a platex, 1300ft a szivacs, 90ft a tű, 300 a cérna....meg a maradékból vettem anyagot.





Tehát csak elképzelés kell.....mint mindig:-)))

Majd mivel ez megvan legyen párja is.....így a párjáért már Én adtam 3 doboz sört:-)))
Elhoztam és 3 óra múlva már kész is volt a 2 ülés egymás mellett


és bent a kocsiba



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése