2014. december 22., hétfő

Sportdob beruházás nélkül???

Ma a kislányommal Dédimamáztunk, papáztunk.....
30km Besnyő.....majd onnan 60km Budapest.....és onnan 30km haza......

Szép idő, szól a zene, Bella vigyorog, Én vezetek......egy igazi Apa-Lánya nap......



Egész addig míg felértünk a Szerémi/Építész utcai elágazáshoz....
Piros lámpa. Zöld....1....indulás.....gáz.....2......gáz....
ekkor egy nagy pukkanás, és elszabadultak a decibelek.....

Innen kb 600m a Dédipapa....
Kocsi körbenéz, nem látok semmit.....alánéz.....nem látok semmit.....

Felmentünk. Meg is jegyeztem, hogy nem fogom erőltetni a következő találkozót:-)))
Mikor utoljára ott jártam akkor szart be az Injektor.
Most meg a kipu??
Mi lesz a legközelebb??? Na neeee....

Facebook.....
SOS segélykérés.....
Nagy Gyuszkó írt is, hogy hazafele menjek be Érdre és meg szakértjük.
Ívvel megdolgozzuk. Már ekkor éreztem, hogy ebből nem lesz semmi, hiszen a robogómnál 2 lehetőség volt. A: szétégeti anyagában, vagyis még tök kár lesz............ B: rideg lesz, és 2 perc múlva eltörik újra.


Most találkoztam vele elsőre személyesen. Rendes, korrekt csóka.
Mivel játszós ruhába volt, így befeküdt a kocsi alá és Ő nyugtázta, hogy a katalizátor előtti hegesztés - már nincs:-))
Teljesen körbeszakadt.....
Meghegesztette, körbebandázsolta azzal az amúgy jó alus-üveges ragasztóval.....
Még az Érdi Tescót se hagytuk el, mire a hang visszatért......

Ok, akkor ez fizetős lesz.
A gond??? Karácsony előtt van még nyitva valami szaki??? Van helye is????
Az elsőhöz mentem....
Nyitva H-P 8-17 óra közt...... Ma persze zárva.
Telefonszám felhív.....2 perc csörgés, nem vette fel.....

Mentem a másikhoz..... sehol senki, de egy felíratra lettem figyelmes: Fent vagyok.....
Ekkor nézem az emeleti lakást/szobát.
Felkiabáltam, csöngettem - jött is a szaki.

Gyors betolatás, megszakértés, szörnyülködés:-) hogy hát ívvel rohadtul nem kellett volna hegeszteni....hiszen így salakos lesz.....amivel csak plusz munkát csináltunk.

Amire nem számítottam??
(Ekkor 14:37 volt)
"Hmmmm.OHMMMM, EJHMMMMM..... 17 órára kész lesz, de most még jön egy másik kocsi időpontra. És olyan 8-9000ft-ra számoljon, mert a katalizátor tartófülei is repednek, és itt (mutatta) már van egy másik repedés is."

OK.....
Szűcs Bencének tettem már jó pár szívességet - így most egyet visszakértem:-)
Mivel Battán volt, és a közelbe - megértem hogy dobjon le Anyámhoz minket (még mindig gyerekkel voltam). Este meg majd asszonnyal visszajövök....
(nem kényelem miatt....hanem mert szakadt az eső, anyám ide olyan 3km, és ezt egy 4 évessel ki lehet próbálni:-)

Így is volt.....
Asszonyka megjött a munkából, felnyalábolt minket, elmentünk, kész, fizetés, jobb a hangja mint tegnap....pápá....itthon.






A bejegyzés lényege!
1., ne hegessz ívvel kipufogót!
2., Imádkozz, hogy karácsonykor, ünnepekkor van olyan mákod, hogy a probléma ~5 óra alatt megoldódjon:-)
3., Nem árt kapcsolatokat építeni - ami általában nem működik úgy ha beszólsz mindenkinek. Kapcsolatok tartják életbe a világot. Aki egyedül van, az meghal.

Szóval nekem ma megjött a Jézuska:-))) hiszen angyali plusz kellett ahhoz, hogy ne ordítsam fel a várost az ünnepek alatt.-)))) Mert ugye melóba járok - nekem nincs ünnep - és bizony kocsival:-))



De tény!!!
Brutálisan tetszett a hangzás:-)))
3000-res fordulatnál már nem halottam szinte a zenét se:-))

ellenben ez ismét meggyőzött, hogy a sportdob nem holnapi project lesz, hiszen tetszik ha elmegy egy kocsi előttem, de mikor benne ülök, akkor ha csendet szeretnék, akkor csend legyen:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése