2014. december 22., hétfő

régi swift konzol? Világítson???

Régi Swifted van?
Zavar, hogy tapogatni kell a kis gombokat a fűtéskonzolnál?

Ime 2 verzió tőlem:-))) Ha már úgy is itt a karácsony:-)


A. verzió
- Vedd ki a panelt
- vedd le a kis lapkát az elejéről
- fogj egy 3-4-5-ös fúrót (ami épp tetszik)
- az ikonok feletti részt fúrd át
- és kész....

Persze nekem egy ledsor van bent (5050-es SMD ledszalag 12-15db-os vagyis 15-20cm).....tehát ezért ilyen erős a fénye. Egy sima T5-ös lámpától nem lesz ilyen a fény. A kis lyukakon jön át annyi fény, hogy látható lesz a gomb, így nem kell "keresni", mert látni fogod hol áll.




B. verzió
- vedd le a gombokat
- menj haza
- fogj egy fehér festéket, filcet. Én specc az abroncsfilcet használtam, amivel a gumit lehet dekorálni
- a kívánt részt "fesd" le

- ha megszáradt, akkor jöhet a fluoreszkáló festék a fehér részre. (ha nem festesz alá fehérrel, akkor nem lesz olyan a fénye se!
- és ha megszáradt akkor KÉSZ.....mehet vissza.

Én levittem a kocsiba mikor mentem hajnalba dolgozni. Betettem a helyére. A telefon vakujával (zseblámpa mód) kb 1-2 percig töltöttem.......
Nagyon éles, fényes volt.
12,5 óra múlva mikor végeztem a melóval - és jöttem haza még mindig jól lehetett látni. Ekkor ennyit lehetett látni a sötét kocsiba:

Szóval kamu duma, hogy nem jó....csak ha valaki nem tudja, hogy alá kell menni fehérrel, ha nem azonos a szín, akkor való igaz, hogy nem lesz elég erős.



Én a fluoreszkáló festéket a helyi papír és hobbyboltban vettem 900ft-ért.
Volt jó pár szín.....de szerintem a sárga a legintenzívebb - mint mindig.
Aki még így a képeknek sem hisz, annak a videó (telefonnal felvéve)


Elvetemülteknek:-)))
Ha Sok pénzed van akár a felnit is lefestheted:-))) Bár ezek vizes alapúak.....tehát esőben nem lesz tartós:-)


Innen is rendelhető:
http://hobbykavalkad.hu/webshop.php?termkat=322

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése