2014. december 22., hétfő

Párásodás? No majd meglátjuk:-)

Update 1
2014.12.12.
Persze a szokásos......
Most hogy bent van, rohadtul nem párásodik egyik kocsi se már 2 napja......vagyis nem lehet tudni, hogy most ezért - vagy csak szimplán nem.....de ami késik nem múlik:-))


UPDATE 2
2014.12.22.
Eltelt 2 hét..........azóta egy reggel se volt párás az ablak............




2014.12.10.
Találtam egy cikket.....
http://twice.hu/hobby/igy-tudjuk-megakadalyozni-hogy-beparasodjon-az-auto-ablaka


No ez nem tétel..... 1300ft-ért vettem 3,6kg macskaalmot.
Fogtam 1 pár nem használatos zoknit - hogy azért pára helyet ne lábszag legyen:-))
Illetve varrtam egy kis fekete zsákot, hogy a műszerfalon se egy zokni ékeskedjen:-)

Megtöltöttem....... el is ment vagy 2-2,5kg


Holnap bedobom a kocsiba, és nagyon várom az eredményt:-)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése