2014. augusztus 4., hétfő

Festés próbák......

A mai tervem az első lökös leszedése volt, de sajnos tegnap este elszállt a 7 éves laptopom......és nem kicsit voltam pipa. Már vagy 2-3 éve döglődik az alaplap, mert bekapcsoláskor rögtön 80fokos procit ír ki a "coretemp".
Tegnap szédkaptam, kicseréltem a ventillátort (volt tartalék), a hütőfejet (volt tartalék)....újra kenőcsöztem....de semmi. Ahogy elindult egy film 5 perc és letiltva kikapcsolt.

Szóval nem volt mit tenni, mint venni egy új gépet.....
Erre most nagyon nem számoltam, de ugye munkaeszköz, napi eszköz.....

Amire nekem kell, arra meg szerencsére nem kell 2-300.000-res gép.


Hajnalban a választás végül egy Lenovora esett......
2,4Ghz, 4GB ram, 500as vinyó......
Nekem bőven elég..... az előző még nyögve menő gép egy Fuji-siemens Amilo..... 1,7-es provival, 2Gb rammal..... szóval ez már előrelépés ahhoz képest:-)


A lényeg, hogy ez elvitte a délelőttöm felét, hiszen nem rohanok az első boltba........




Így a lökös most fennmaradt.
helyette a rohangálás előtt levettem a régi kárpitot, és feltettem a feketére fújt "újat", amit pénteken elhoztam (ez ugye az összes cumónál lemaradt mint írtam 2 hete)
Mivel ez sok embernek gond - és videó sincs róla sehol (én nem találtam) így kaptam az alkalmon, és levideóztam....

Most csináltam 2. alkalommal.....de még mindig bő 3 perc mire a kilincs burkolata lejött.....


Mikor lent volt onnan már gyerekjáték volt az egész.....
Ilyen volt......
Ilyen lett
Illetve megkínáltam a küszöböt is, és lecseréltem az alsó panelt is...




Szóval elkezdődött a belső rész......... szépen haladunk előre....nem rohanunk sehova:-))
- teljes műszerfal csere
- ülés kárpit varrás
- stb......



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése