2014. augusztus 2., szombat

A szűziesség elveszítve:-))

És végre:-)))
Motorral eltelt vagy 5 év mire elsőre igazoltattak - pedig az első 5 évben letoltam közel 80-100.000km-ert.
De nem....

Ma viszont??

A körforgalomból kifelé váltottam ledről, fényszóróra......igaz, már rég nem lakott terület, de ugye a "DRL" épp ezt helyettesíti.
Érd határa (6-os, OMW kút) VÉGRE!!!!
Kivettek a sorból:-)))

Elsőre csak a forgalmit kérte el a fiatal srác....Én se értettem, hiszen ugye a duma általában: "Forgalmit, jogosítványt, biztosítást"
Biztosítást ugye már nem kell magadnál hurcibálni. ha minden igaz akkor 2013.06.01-től már a yardnak kell lekérdeznie a rendszerből.
Adom a forgalmit....de mivel egyben volt a jogsival - és kb. 4 hónapja nem volt kivéve a friss tokból......hát érdekes volt kiszedni:-)))

Megnézte.....körbement.....visszajött......

Köszöni szépen......"de azért legközelebb még a várostábla előtt tegyem tompítottra....."




Tapasztalat?
Karbonozás, morcosítás, szárny...........senkit nem érdekelt................
A kocsin legyen 4 kerék, ne legyen hangos, ne okádja a füstöt, és lehetőleg ne legyél ittas, drogos.

Ellenben??
Ha a yardnak a tompított fény kell, akkor rohadtul nem fogja érdekelni a DRL.....hiszen jogszabályilag NAPKÖZBEN egyenrangú a tompítottal....persze csak külön használva, hiszen csak így is lehet bekötni.
Tehát Én eddig is, ezután is tompítottal járok lakott területen kívül - mert abba nem tudnak belekötni.
A DRL, Ledcsík...akármi meg jó városon belül, vagy este bulifénynek:-)))



kb 800m múlva épp fordult ki Battáról egy valami.....
Csikorgó kerék....fekete füst mögötte.....és valami repedt fazék kipuffogó.
No azt megnéztem volna, hogy Őt kiveszik e:-)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése