2014. augusztus 8., péntek

Pót-pótfék lámpa - KÉSZ

frissítés.....
2014.08.08.
kicsit frissíteni kellett a projectet, mert sajnos ugye nem kaptam áprilisban vízálló PIROS ledsort (IP65-67)
Így pedig ugye - bár nem hittem volna - beáztak a ledek - és már alig villágított az 57db-ból 10-20, az is csökkentett fényerővel, hiszen ha 3-asával az egyik elszállt, akkor már nem vitte tovább a feszkót.
Ilyen volt ma reggel....

Itt is látható, hogy a képen látszódó 11db ledből talán ha 3-4db jó. (pl az alsó kép - balról a 2. led még jó)


A múlt héten a netről rendeltem (Itt Battán ilyet csak egybe adnak - miután megrendelték - ami 5méter....)

1300ft volt...és ez már szilikoncsőves (elől a ledsor az önmagában szilikon öntött...annak jobban örültem volna).
De az eljárás ugyan az..... Régit levenni.....újat feltenni, bekötni.....és kész...
Ez már nem fog beázni, hiszen a szilikon cső - és a két végén lévő eltömítés nem engedi.....







2014.április 30....


Mivel a szárny meglett, és ígértem, hogy funkciója is lesz - így ma megkapta a  ~ 95cm 5050-es SMD led sort PIROS színben.


A kábelezést a csomagtér ajtó felső részéből csapoltam meg.
- Ajtó felnyit
- a kocsin lévő gumicsővet kihúz....
- a kábelt kicsit (óvatosan) kihúz......nekem jött vagy egy 8cm-ert.
- keresd meg a Fekete és a zöld vezetéket
- tegyél rá 1-1 késes leágaztatót......ha nem tudod mi az:

(lényege.... a külső részben megy az a vezeték amit meg akarsz csapolni.....a rácsatlakozó vezetéket meg a belső lyukba nyomod ütközésig. A kis fém lemezt lenyomod egy fogóval, és a tetejét ráhajlított)

- Szóval a kábel megcsapolva....
- kivezettem a szárnyra....
- felragasztottam a feketére fújt ledsort, amit karbon fóliával még jobban "beépítettem".
- a 2 vezeték felforrasztása

és kész..............

Aki nem veszi így észre, hogy fékezek..... az VAK...........
:-)

Campona parkolóban......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése