2016. november 17., csütörtök

Tolatás extra

2 éve van bent egy tolatóradar a kocsiba - de azért sikerült így is 2x koccanni oszlopokkal:-))
De ugye ez van.... Mert ugye még befér....még befér......basszus, nem fér:-)

Most a facebookon egy srác árult bagatel 3500-ért kamerát.....
A magnóm meg ugye tudja a videójelet.....sőt 2db-ot is!

Hát akkor miért ne?

A csomag megjött......

Elmentem a bóóótba azt vettem végre egy fokozatfúrót (4-32)....4800ft, a tököm szorongatják ilyenkor, de ugye sok minden másra is jóóóó lesz ez még:-)

Ezzel kifúrtam a lyukat, betettem....
Behúztam a kábeleket, megadtam neki a feszkót....... és kész:-)))

Kipakolás, kábelezés, fúrás, faragás, összepakolás = 1 óra





10 megjegyzés:

  1. Hello.
    A középső elemet, keretet ami a rádió körül van, hogy lehet leszedni?
    Szeretném én is karbonfóliázni, de félek hogy eltöröm. A légkondinál még fogja valami.
    A választ előre is köszi.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. csúszkák leszed, fütéskonzol kihúz....ha benézel alulról akkor 3 pici csavar tartja (2db fent a fütésnél, 1 lent a magnónál)... és utána kifele kell húzni. Ennyi.

      Törlés
  2. Köszi. Megpróbálom. Lehet, hogy lesz majd még pár suzukis kérdésem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ha tuod válaszolok rá...... szerda óta már nincs swiftem, de az oldalt nem törlöm, hiszen ha segít bárkinek az nem kerül pénzbe......

      Törlés
    2. Meg is van a következő kérdésem. A műszerfalat felülről takaró nagy szürke elemet mi minden fogja? La kellene szerelnem, hogy egy GPSantennát fűzzek át alatta.

      Törlés
    3. Gondolom a muszerfal hejra gondolsz.... hat azt minden..... oldalankent 2-2 csavar, felulrol 3.... kabelek, futeshuzalok....stb

      Törlés
  3. Kicsavartam a középkeret 3 csavarját, de valami még mindig fogja felül. Az alsó részt (szivargyújtó stb) nehéz kiszerelni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ilyen dolgokat a facebook swiftes csoportjaiba tegyel fel......bar szerintem a tulajok 95%a sose szedte ki a muszerfalat, igy pasz. Vagy a googleba keress egy swift service manualt abban benne van az osszes csavar helye

      Törlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. MINDEN.,..... kábelek, fütés..... mindent szét kell szedni, kivenni a KM órát, a km spirált..... fullon szétbontani az egeszet..... nem 1 órás meló

      Törlés