2017. január 30., hétfő

Relék, biztosítékok - mi-micsoda??

FIGYELEM!!! MIVEL IDE ÉRKEZIK A LEGTÖBB HOZZÁSZÓLÁS, KÉRDÉS!

NEM VAGYOK SZERELŐ.....Se autó, se villamosságis.
Abban tudok max TIPPET adni, amit Én is tapasztaltam. 
Ellenben már nem tudok semmit tapasztalni, mert ELADTAM a swiftem.....így már nem lesz vele semmi bajom soha többé.

MINDENKINEK ajánlom hogy tippekért és tanácsért forduljon a FACEBOOK swiftes csoportjaihoz, már csak azért is, mert ott nem Én vagyok egyedül - hanem 1-2-3000 másik ember, és köztük van szerelő is.


Épp ezért a mai naptól megszüntettem itt a hozzászólás lehetőségét, mert nem látom értelmét annak hogy csak tippeket adjak amit viszont nem tudok alátámasztani - és ugye f@szságot se akarok mondani.
Irány a FACE..... illetve egy villamossági szerelő - ami nem lesz olcsó, de Ő legalább megcsinálja neked, és nem fog valami zárlat miatt kiégni a kocsid.



A másik
A hozzászólást nem kell 82x megismételni, de nem fog megjelenni, csak ha azt jóváhagyom.
Sajnos még így is elég sok elmebeteg rohangál az utakon, és nem minden hozzászólás épp témába vágó.
Szóval elég egyszer beírnod, és az eljön. Mikor épp gép elé kerülök akkor látom, mert kapok róla értesítést. Elolvasom, engedélyezem/vagy nem..., ha igen akkor gondolom Te is kapsz értesítést, amennyiben nem kamu nevet, email címet adtál meg (ezért se érdemes olyan hozzászólást írni hogy "ismeretlen, leszophatsz@kabe.hu, na mi van májer csicska"..... Te pötyögtél, ment az időd, neted.... Én meg 1 kattintással törlöm.... Ki jár jobban?

Azt is hozzá kell tennem, hogy ha átolvastad a blogot, akkor tudhatod hogy nekem vegyész, gépész végzettségem van (meg még darus, NH3-as kompresszor kezelős, ipari gáz és tűzelésberendezés kezelős....ja meg egy nyomástartó edény gépész.), vagyis nem autó szerelő, villamossági szerelő vagyok. A szerelő egy garázsban, műhelyben dolgozik - Én meg egy olajfinomítóba. Ami itt le van írva azt Én is olvastam, halottam, vagy épp bátor voltam és csináltam. Így nem biztos hogy kapsz választ. Ha nem megy válasz, akkor fogalmam sincs - hülyeséget meg nem akarok írni. 
.....................................................................................................


Szóval a téma:

Szintén felmerült egy olyan kérdés, amire nem tudtam rögtön a választ...... így utánajárás, google.....
Szóval hogy egy helyen legyen:
(megjegyzés: aki ezt máshogy tudja nyugodtan írja meg megjegyzésbe, és akkor javítom)


1:   FŐBIZTOSÍTÉK
2:   CSOPORTBIZTOSÍTÉK (GYÚJTÁS)
3:   CSOPORTBIZTOSÍTÉK (VILÁGÍTÁS)
4:   ABS RENDSZER BIZTOSÍTÉK
5:   HŰTŐVENTILLÁTOR-MOTOR BIZTOSÍTÉK
6:   PTC-FÜTŐ BIZTOSÍTÉK
7:   VÉSZVILLOGÓ ÉS KÜRT BIZTOSÍTÉK
8:   LÉGKONDI BIZTOSÍTÉK
9:   ÜZEMANYAG-BEFECSKENDEZŐ RENDSZER BIZTOSÍTÉK
10: PTC - FŰTÉS RELÉ
11: ISCA - GYÚJTÁSVEZÉRLÉS RELÉ
12: MAIN - ECU FŐ RELÉ
13: F/P - AC PUMPA
14: RADFAN - HŰTŐENTILLÁTOR
15: HORN - DUDA



Belső táblán (kormány alatt)

Fentről.....balról jobbra.....
15A - fényszóró jobb
15A - fényszóró bal
10A - féklámpa
15A - kiegészítők (pl. rádió)
10A - rendszám, műszerfal világítás, csipogó
10A - jobb hátsó helyzetjelzés
10A - bal hátsó helyzetjelzés

Alsó sor.......balról jobbra.......
15A - gyújtás
15A - ablakmosó/törlő
10A - Index
15A - ajtózár
15A - rádió, beltéri fény
20A - fűtés
20A - hátsó szélvédő fűtés



Ha egyik napról a másikra megnyuvad az ablakemelőd? Vagy a ködfényszóród? Akkor erre keresgélj







FIGYELEM!!! MIVEL IDE ÉRKEZIK A LEGTÖBB HOZZÁSZÓLÁS, KÉRDÉS!
A hozzászólást nem kell 82x megismételni, de nem fog megjelenni, csak ha azt jóváhagyom.
Sajnos még így is elég sok elmebeteg rohangál az utakon, és nem minden hozzászólás épp témába vágó.
Szóval elég egyszer beírnod, és az eljön. Mikor épp gép elé kerülök akkor látom, mert kapok róla értesítést. Elolvasom, engedélyezem/vagy nem..., ha igen akkor gondolom Te is kapsz értesítést, amennyiben nem kamu nevet, email címet adtál meg (ezért se érdemes olyan hozzászólást írni hogy "ismeretlen, leszophatsz@kabe.hu, na mi van májer csicska"..... Te pötyögtél, ment az időd, neted.... Én meg 1 kattintással törlöm.... Ki jár jobban?

Azt is hozzá kell tennem, hogy ha átolvastad a blogot, akkor tudhatod hogy nekem vegyész, gépész végzettségem van (meg még darus, NH3-as kompresszor kezelős, ipari gáz és tűzelésberendezés kezelős....ja meg egy nyomástartó edény gépész.), vagyis nem autó szerelő, villamossági szerelő vagyok. A szerelő egy garázsban, műhelyben dolgozik - Én meg egy olajfinomítóba. Ami itt le van írva azt Én is olvastam, halottam, vagy épp bátor voltam és csináltam. Így nem biztos hogy kapsz választ. Ha nem megy válasz, akkor fogalmam sincs - hülyeséget meg nem akarok írni. 


77 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nálam a helyzet a következő:
    Műszerfal,fűtéskonzol világítás elszállt,a csipogóval együtt (az amikor rajtahagyod a világítást...amikor a kulcsot hagyod benne,az megvan),illetve a rendszámtábla világítás sem megy,illetve a belső világítás.
    Biztosítékokat megnéztem,cseréltem is párat bár egyik sem tűnt rossznak.Mit tegyek,próbáljak még ki?Mit javasolsz?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hi Nekem a világítás és az irányjelző ivet huz.Mitöl lehet ?

      Törlés
  2. A csipogó alaphibája általában az ajtókapcsolónál kezdődik..... húzd ki a B oszlopból és valami dróttal kösd össze a 2 lábát, vagy a drótot nyomd oda az oszlopnak. Amikkel eddig találkoztam mindig kapcsoló hiba volt.

    A műszerfal és fűtéskonzol világítása cserés volt, vagy csak ennyi? Mert azt nem írtad izzókat cseréltél e? Én ezeket nézném meg elsőre......a legrosszabb esett hogy összevan oldvadva valahol a kábelköteg és meghalt egy pár vezeték

    VálaszTörlés
  3. Hello nekem meg purcant a generatorom es az uj generatoral meg fustolni kezdet a kabel koteg

    VálaszTörlés
  4. Ott akkor valami zarlatos....

    VálaszTörlés
  5. Hali, a szivargyújtóm halt meg, de csak az, minden más működik, melyik biztosíték lehet?

    VálaszTörlés
  6. Attól függ... nekem az ACC-n van..... de másnak a DOME-on volt a kérdés kontárkodot e már valaki előtted arra.....

    VálaszTörlés
  7. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
  8. Sziasztok, nekem tönkrement az A80 as főbiztosítékom és bele is gyógyult, szóval az egész panelt kellett cserélnem. Nem tudjátok vajon mi lehet az oka hogy pont a főbizti ment ki???

    VálaszTörlés
  9. Sziasztok! Nekem a világításom ment el. Se tompított se fényszóró nincs viszomt a fénykürt működik. Amikor ráadom a világítást a relé behúz és át is megy rajta az áram. Valahol utána van a gond. Van valami ötlet?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem is ugyan ez van tud valaki segiteni? zuzmo1982@gmail.com

      Törlés
    2. nekem is ugyan ez van tud valaki segiteni? zuzmo1982@gmail.com

      Törlés
    3. Várhatóan a bajuszkapcsoló ment el.....De ha tutira akarsz menni akkor Én így csinálnám: elsőre egy WD40 befújás, hátha csak az érintkezőkkel lett valami..... másodjára a kábelek össze"patkolása" ha így se megy akkor tuti hogy a bajuszkapcsoló....

      Törlés
  10. Sziasztok! Neken a vilagitasom ment el se fenyszoro se tompitott nincs viszont a fenykurt mukodik. A rele behuz mikor raadom a vilagitast es at is adja az aramot. Valahol utana van a gond

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Várhatóan a bajuszkapcsoló ment el.....De ha tutira akarsz menni akkor Én így csinálnám: elsőre egy WD40 befújás, hátha csak az érintkezőkkel lett valami..... másodjára a kábelek össze"patkolása" ha így se megy akkor tuti hogy a bajuszkapcsoló....

      Törlés
  11. Sziasztok! Nekem a világításom ment el. Se tompított se fényszóró nincs viszomt a fénykürt működik. Amikor ráadom a világítást a relé behúz és át is megy rajta az áram. Valahol utána van a gond. Van valami ötlet?

    VálaszTörlés
  12. Ott szerintem a kapcsoló halt meg....vagy koszos, oxidos.... nem mai járgányok, ilyenek sajnos bármikor, bárkivel előfordulhatnak.

    VálaszTörlés
  13. Szia! Nekem az elektromos ablakemelőm adta meg magát. Mindkettő. Vettem egy új (bontott) kapcsolót, de azzal sem működik egyik oldali sem.
    Esetleg biztosíték lehet a ludas? Melyik biztit kellene megnéznem?
    Az ablakemelő motorokkal nincs gond, közvetlenül az akksira kötve hibátlanul működnek.

    VálaszTörlés
  14. Szia! Mindkét elektromos ablakemelőm bemondta az unalmast. Pontosabban az ablakemelő motorok közvetlenül az akksira kötve remekül működnek, tehát valahol máshol van a hiba. Vettem új (bontott) kapcsolót, de azzal em működnek. Meg tudnátok mondani, hogy egy 96-os évjáratú 1.0-ás Swiftben hol található az ablakemelők biztosítékai? Köszi.

    VálaszTörlés
  15. hunnia1969! Ha feljebb mész akkor látod mi a gond..... A belső biztitáblánál van egy ovális kis bizbasz... van rajta egy lyuk. Ez az ablakemelő hőkiolodója.... vagyis keres valami szöget, drótót, tűt és nyomd bele óvatosan. Olyasmi mint a bojlereknél a tüskés bizti, csak azt kézzel is vissza lehet nyomni. Ha nem a kapcsoló és nem is a motor (tegyél rá 2 kábelt meg küld meg akkuról), akkor valószinűleg ez lesz a baj

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! A motort rákötöttem közvetlenül az akksira, tökéletesen működik. Megnézem ma amit írtál. Köszi szépen.
      Üdv.

      Törlés
    2. Köszi, sokat segítettél:)

      Törlés
  16. Ez az a kép amin látszik a biztije: http://1.bp.blogspot.com/-OyYGF8YfBSI/VcRMZWEArII/AAAAAAAAX0I/wTA5X8Rj5Sk/s1600/a8d7_1_big.jpg

    VálaszTörlés
  17. Sziasztok! Tudna segíteni valaki? Folyik a fékfolyadék az ABS dobozból. Bárdinál érdeklődtem, de nincs hozzá javítókészlet. Mi a megoldás? Javítható, vagy másikat kell vennem? Mibe kerülhet egy ilyen? Köszönöm!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mivel nem írtad milyen kocsi, swift így csak a googleba beütöttem hogy ABS SWIFT.... ezt dobta ki: http://pixelfix.hu/suzuki-abs-kockavezerlohidraulika-javitas/

      Hát ha erről van szó akkor 65.000ft a javítása..... mennyi lehet egy bontott?

      Törlés
  18. Előre bocsájtom hogy vegyész a végzetségem vagyis csak laiukusként mondom! A tapasztalataim (kocsi-motor) hogy az egy kattanás az az akku.... ha betolásra beindult akkor a generátor tolta az áramot. De mivel az akku szerintem megdöglött (pl. cellazárlat, nem vette a töltést) így a többlet feszültség jobb esetben a biztosítékokat verte ki, vagy a generátor utáni diódátak, elektromos rendszert. Elsőre nem kell mindjárt nagyban gondolkodni. Szépen át kell nézni. Elsőre egy JÓ akkut betenni.... majd a generátortól indulva....sorba haladva mindent. Ez szerintem 100% elektromos baj...ami meg ugye nem sok holmiból áll. Itt most a gyújtás részt ki lehet hagyni hiszen áram nélkül nincs trafó, elosztó, gyertya úgy se

    VálaszTörlés
  19. 2000-es 1.3 gls menet közben leállt, önindító pörgeti mint állat, de nem indul, ötlet?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is ez volt, a üzemanyag befecskendező relé(ezt mondta a szerelő ha jól emlékszem)ment el, de mindez az immobilejzernél.
      Bekötötte, 5.000,- kért, ez volt júniusban azóta pöc-röf indul a kocsi.

      Törlés
    2. Nekem is ez volt. Üzemanyag befecskendező relé ment ki(ezt mondta a szerelő)az immobileizernél volt ez a gond). 5.000,- kért, ez volt júniusban, azóta indul gond nélkül.

      Törlés
  20. Nekem ugyan ez a kocsim..... Esetemben az injektor halt meg. Varj egy kicsit.... Kocoktasd meg az injektort.... Ha beindul es leall megint akkor 100% hogy az a baj. De az tuti hogy uzemanyag gond.... Vagyis ac pumpa-benzinszuro-injektor vagy gyertya-gyertyakabel-eloszto hiba van.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elotte nem csinalt olyanokat mint ha lehörögne? Vagyis nyomtad a gázt es lassult a kocsi ès behörgöt...majd mikor visszavaltottal minden ok volt megint? Nekem igy kezdodott

      Törlés
  21. Nekem ugyan ez a kocsim..... Esetemben az injektor halt meg. Varj egy kicsit.... Kocoktasd meg az injektort.... Ha beindul es leall megint akkor 100% hogy az a baj. De az tuti hogy uzemanyag gond.... Vagyis ac pumpa-benzinszuro-injektor vagy gyertya-gyertyakabel-eloszto hiba van.

    VálaszTörlés
  22. Köszönöm a segítséget ma világosban átnéztem és az AC- 20-A-os biztije ment ki,találtam egy 25-öst most müxik!

    VálaszTörlés
  23. BLUE SZIA...nekem is elment az ablakemelöm..mind a 4 de most megnyomtam azt a hokioldot es a vezetö oldali visszajott...mit kene az akksira kotnom???hogy mukodjon

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Leirtam, de leírom itt is.
      Az hogy rátolod egyenesen az akkura nem fog müködni, hiszen menet közben kötözgeted a vezetéket?
      Alapban ugye ráteszed az egyiket a +-ra, a másikat a -ra.... ekkor pl. lefele megy az ablak. Utána polaritást kell váltani hogy felfel menjen. Ha nem a hőkioldó a gond -ebben az esetben gondolom amúgy egyik ablak se megy, hiszen ez a biztosítékja egybe, vagyis csak egy egyik ablakkal van gond, akkor ott a hibát Én a kapcsoló, vezetékek, motor környékén keresném. Ellenben nem árt némi eletronikai tudás és főleg megfelelő mérőműszerek. Szóval bárki ilyen gonddal küzd akkor alap esetben ki kell mérni (kell egy multiméter) hogy a motor saruin mi az állapot. Van e ott kapcsoláskor áram. Ha van akkor milyen, mekkora az Amper, mert ha sérült valahol a szigetelés, akkor másfele is elfolyik, így kevesebb delej megy arra (nekem a lámpánál volt ilyen mikor tettem be a tuning lámpát.... msáfele is ment, így a lámpa villágított, de nem annyira). Ha a sarukon van minden akkor a motor a hibás..... Ha nincs akkor a kapcsolóra kell rámérni.....ha a motor is jó, a kapcsoló is, akkor a vezetékeknél lesz a baj. Ez nem egy NASA technológia, de ha nincs idő, szaktudás, eszközök akkor érdemesebb elmenni egy villamosszakihoz aki megcsinálja. Elektromos részekbe a saját kocsimon se szívesen nyúlok bele. Itt azért rohangálnak az Amperek, és egy szar kötés miatt ki is gyulladhat a kocsi. A robogómat magam csinálom/csináltam....de ott ugye könnyebb minden. Amúgy a hőkioldó. Nekem még sosem kellett megnyomnom. Azt írtad privátba hogy nem érzed. Ha nem érzed akkor gondolom nincs kioldva. Legalábbis mint fentebb is egy bojler kioldójához hasonlítottam. Ott is ugye be kell nyomni a kis pöcköt. Ha jó minden akkor azt nem tudod még beljebb nyomni.... Tehát valószínűsíthető eleve (ha csak egy ablak a bajos) hogy nem az a gond. Meglepődni meg senkinek nem kell. Ezek a kocsik - még az enyém is - 16 éves..... Suzuki...... sosem a "mínőség" jelemezte. Tehát nem csoda ha egy 16-20-25 éves kocsiba elenged egy forrasztás, szétmegy egy kábel, eltörik valami.

      Törlés
  24. Valaki tud nekem abban segíteni hogy a tolatólámpának melyik a biztosítéka?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én a féklámpa felől mennék, mivel a földelés közös..... de ha belevilágítasz a táblába akkor ez azért hamar kiderül. Nem tudom, nekem még nem kellett ezt levadásznom

      Törlés
  25. Dögei Csaba:helló,van egy 1.3 1998-as suzuki swiftem,ráadom a gyújtást,felszívja a benzint,utánna hiába fordítom tovább nem csinál semmit.Kicseréltem a gyújtáskapcsoló belsejét,semmi.Tolásra indul.Mi lehet a baja?

    VálaszTörlés
  26. A bal első helyzetlámpa nem világít, az izzó jó megnéztem, bíztosítékot nem látok kilőve, ha tudsz tanácsot adni.

    VálaszTörlés
  27. csatlakozók? Fújd be kontaktsprayvel (wd40-el) a lámpa csatiját, meg húzd szét a kábel csatlakozót is..... nekem a kábel csati csinálta egyszer

    VálaszTörlés
  28. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  29. Üdv!
    Sx4-em van és szeretném kideríteni melyik lehet a tolató lámpa biztosítékja ebben tudsz nekem segíteni? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. En biztos nem mert nem sx4em van. Ajanlom a facebook suzuki szakis csoportokat ahol vannak szerelok is, illetve sx4 tulajok.

      Törlés
  30. engem az érdekelne h a dudám folyamatosan szól,a kormányon a keresztkapcsolók jók,ezekszerint valahol máshol van a hiba.most kivettem a duda reléjét,amin csodálkozok h mekkora,nem fog ez gondot okozni,ill hiányozni valamiért?susuki swift 1.3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. No ez engem is erdekel majd, bar ilyen hibam sose volt

      Törlés
  31. Sziasztok. Nekem a beltér világítással van gondom, hogy felkapcsolva megy, de ajtónyitáskor nem világít. plusz a csipogó modul sem ad hangot ha rajtamarad a világítás. Lehetséges,hogy a modul rossz? Az ajtóknál lévő kis kapcsolókat már megnéztem. Lehetséges,hogy el van valahol valami kötve? Használtan vettem az autót és most próbálgatom rendbe rakni elektromosan.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mármint ha a kapcsolót a vezetékeknél rövidre kötöd akkor se mukkan meg? Mert 98%ban a kapcsoló mindig a baj, eddig a maradék 2%ban volt a kis csipogó a gebasz

      Törlés
  32. Sziasztok!
    Az lenne a kérdésem 1998-as suzuki swift 1.6-os világításánál tompított az nem működik.
    A többi már mint a park fény jó, és a reflektor is jó.
    Műszerfalon nincs vissza jelzés a tompított fénynek narancssárga lámpa sem világít.
    Nem tudom de sajnos a hátsó ködlámpa sem jó azóta, és tolató lámpa sem.
    Lehetséges ezek egy vezérlésen vannak?
    Előre is köszönöm a segítségeteket. Üdv Sanya.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Részemről annyit tudok mondani, hogy amiket eddig olvastam, tapasztaltam ez nem egy baj......pl a tolatólámpa a váltótól kapja nálam a kapcsolást..... tehát még bajuszkapcsoló hibához se lehet köze.... De ez ügyben Én nem is vagyok kompetens, hiszen nem ismerem az 1.6-os kocsit

      Törlés
  33. Jó reggelt!
    Szükségem lenne egy szükségem egy kis segítségre segítségre. tegnap még működött az index ma meg már nem! Sajnos nem biztosíték hiba, végignéztem az összeset. Viszont a központízár használatakor, nyitás-zárás mindig villognak az indexek. Valakinek van valami ötlete hogyan tovább! Előre is köszönök minden segítséget!

    VálaszTörlés
  34. Sziasztok. A ködlámpa , hátsó anlakfűtés kapcsoló stb. Vagyis minden kapcsoló sötét este nem világít . izzót hogy tudok cserélni ? Köszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kapcsolo kivesz, szetszed, rossz izzo kivesz, uj berak, kapcsolo visszarak..... ennyi

      Törlés
    2. Kapcsolo kivesz, szetszed, rossz izzo kivesz, uj berak, kapcsolo visszarak..... ennyi

      Törlés
  35. Hi Nekem a világítás és az irányjelző ivet huz.Mitöl lehet ?

    VálaszTörlés
  36. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
  37. Sziasztok!
    2001-es évjáratú 1.0 gl-es Swift hátsó ablakfűtés nem működik,a visszajelző lámpa sem!
    Valaki tanácsot esetleg?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amiket nézz meg.....
      1., biztos hogy jó a kapcsolóba a lámpa?, biztosíték?
      - illetve mérd meg hogy bekapcsolt állapotban van e áram a saruknál.....
      2., Húzd le ÓVATOSAN!! a sarukat az ablakról, kicsit csiszold meg és tedd vissza (esetleg a saru oldalait nyomd picikét össze, hogy ne lötyögjön)
      3., Nézd meg az ablakfűtést nincs e valahol szakadás

      Törlés
  38. Na szóval!
    Suzuki hátsó fűtés/ablak/:saruk stabilak,mint állat,tiszták!
    A kapcsolóban a lámpa nem működik ,a fűtőszálak épek,viszont áramot nem kap,biztosíték jó,a relét még nem néztem!Megoldás?

    VálaszTörlés
  39. Az hogy a kapcsolóban nem megy a lámpa még nem jelent semmit, hiszen az ki is mehet magától. Ha viszont nincs áram akkor az mélyebb szint. Ha nem érzed magadban a késztetést akkor ebből autóvillamosságis téma lesz, hiszen távgyógyításra sajnos nem képes egyik szerelő se (Én meg ugye mint írva van fent még autószerelő se vagyok, nem hogy villamosságis). De szerezd be a szervízkönyvet, abban bent van az összes kapcsolási rajz. Ha azon végigmész akkor tuti meg lesz a hiba. Hiszen nem sok dologból áll az áramkör

    VálaszTörlés
  40. Üdv. 95 ös 1.3 Swift az alany.
    Egyáltalán nincs index, se elakadás jelző. Biztosítékok jók. Mit és hol keressek?
    Köszönöm a segítséget.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én a kormány körül néznék körbe..... kormánykapcsolók állapota, vezetékek. Az index "általános" hiba.... szétmegy a bajuszkapcsoló. De az elakadásjelző ugye nem egy "mozgatott holmi, így legelsőre az indexrelét nézném meg, hiszen mindegyiknek köze van hozzá. Ha minden igaz, akkor a biztitábla mellett van - egy amolyan "kocka"..... az lesz.
      Ha nem a relé - akkor a kapocsolók a ludasak. De mint mondom ha egyszerre minden kinyiffant akkor Én a relére gyanakodnék

      Törlés
    2. Itt alul - jobbra a kocka....

      http://1.bp.blogspot.com/-nxCdjqzzHGU/VcRMbX62uFI/AAAAAAAAX0Q/oEs8xybdM0c/s1600/4dc7_1_big.jpg

      Törlés
  41. Szia.

    Vettem egy másik relét ami persze utángyártott. Nagyobb mint ami eredetileg benne van de végülis meg csináltam hogy a helyén legyen.
    Ez a relé ilyen kék színű átlátszó műanyag és van benne egy piros led.
    Amikor először bele dugtam semmi nem történt, aztán meg mozgatgam, ki szedtem és újra vissza raktam, akkor egy pillanatra fel villant a led, de azóta semmi.
    Esetleg még valami amit nézzek át?
    Ugyanúgy se Irányjelző se elakadás jelző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. innentől részemről passz.... hiszen nem vagyok ott. Végső esetben autóvillamoságis

      Törlés
  42. Sziasztok nekem 5 ajtós 1.0-ás 97 es suzukim van s az a gond hogy folyamatosan s mindig csak ugyanazt az egy biztositékot veri ( a gyújtásét ) valakinek van valami ötlete hogy mi lehet a gond ?
    elöreis köszönöm a segítséget :)Üdv E

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. valahol testelhet a vezeték.... meg kellene nézetni, mert abból akár tűz is lehet

      Törlés
  43. Szia! az elülső, és hátsó ablaktörlőm egyszerre romlott el, a reggel még működött, de fél órával később a városba érve már egyik sem. tudnál valami tanácsot? 1999 ötajtós swift

    VálaszTörlés
  44. Hali! 2003as Swiftben van külön bizti a tolatólámpának, vagy egyből kezdjem keresni a kapcsolót?! Nem világít :/ már megnéztm az izzókat, a foglalatokat is, be is fújtam wd40el de semmi...

    VálaszTörlés
  45. Néha, ritka esetben olvastam ilyet. Keresni nem kell, mert a váltónál van..... Most meg nem mondom pontosan hol, de egy ilyet keres.... vagyis egy 2 kábeles, csatis cumót a váltó tetejénél ahol a bovdenes kar is van: http://www.suzukialkatresz.com/shop_seopic/1476/S-37610-70B11-SS/medium/216x216/S-37610-70B11-SS.jpg?time=1476800466

    VálaszTörlés
  46. Amúgy elég nagy az esélye annak is hogy csak a csatlakozóval van ott valami..... kapott egy kis párát....megfagyott.....

    VálaszTörlés
  47. Szia Nekem olyan problémám lenne, hogy friss akut vettem az autoba. Viszont 3 nap utan nem is indult. Annyi történik, rá adom a gyujtast majd mikor inditani akarom egybol a centrál ide oda zár es át húzz. Szeribted mi lehet a gond?? Merre keresem a hibát??

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Passz.... NEM VAGYOK SZERELŐ, így csak azokra tudok TIPPET adni amivel már találkoztam. Ajánlom a FACEBOOK Swiftes csoportjait, ahol van szerelő, illetve ugye akár 1-2-3000 tag is. De elég gyanús hogy semmi köze nincs az akkuhoz. A nejem Lanosába ugyan így hülyült meg a riasztó....csak az le is tiltotta a kocsit. Kiszereltük.... utána derült ki hogy a KP zár modul volt a hibás.....azt meg cseréltük végül.... Szóval ez tuti nem internetes megoldás lesz, hanem egy villamosági szerelő látogatása, aki nem csak tippeket ad, hanem lehet hogy megoldja egy sima relécserélvel valahol.

      Törlés