2016. október 8., szombat

téli szervizelés - 129301km




Ma még jó idő volt, így kicsit ügyködtem.....
1., mivel benzinszűrő ugye elég hülye/szar helyen van, így kikötöttem alul az eredeti helyén - összekötöttem, és felhoztam a motortérbe.
Mi kell hozzá?
1m 8mm-es benzincső
1db benzinszűrő
5db bilincs
Alul értelemszerűen kiveszed a szűrőt, leveszed azt a 2 kis pici benzincsövet, és a 2 fémet összekötöd egy benzincsővel meg 2db bilincssel
Felől leveszed a vastagabb csövet. Arra felteszed a szűrőt - a másik végére meg teszel egy darab csövet - és visszakötöd.
Időbe max 20 perc.....de többet nem kell lent szenvedni
Fent meg egy kötözővel odafogadtam a légszűrőhöz, így nem izeg-mozog amerre akar.

2., A futómű felújításra pontot tettem. Végre bekerült a maradék két hiányzó stab rúd szilent is, ami 300ft/db volt...... Így MINDEN új. A bilincs csavarokkal megszenvedtem, mert nem akartam semmit elszakítani, törni.......

3., Vettem 4 új BOSCH gyertyát....így azokat is cseréltem.......


4., Felkerültek a téli gumik:-)
Az időjárásos oldalak szerint reggel marad már sajnos a 2-3-4-5 fok....és 30 napra előre se jósolnák már 20 fok fölötti időket. Én viszont 5:30-6:00 közt megyek a melóba vagy épp jövök a melóból. Akkor pedig már (a héten is 2 hajnalba) 3 fok volt Battán. Még robogóztam.....hát lefagytam rendesen. No meg kopjon.....még a végén azért kell új gumit venni mert szétoxidálódik.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése