2016. szeptember 15., csütörtök

DRL vagyis nappali menetfény LEGÁLIS bekötése

No ez is megvolt......
Nekem ugye valamiért a szivargyújtó világítása úgy van kábelezve (nem Én csináltam) - hogy gyújtáson világít, lámpa kapcsoláskor meg nem. Szóval nekem innen van csak megcsapolva és tökéletesen működik.


Ellenben mi van azzal a kocsival, ahol minden jó? Vagyis jól működik?
Hát tegnap jött egy cimbi, hogy neki  kellene - de hivatalos kapcsolásúra.......

HIVATALOS KAPCSOLÁS AZ, AMIKOR A DRL VILÁGÍT DE CSAK GYÚJTÁSON - ILLETVE AHOGY HELYZETJELZŐRE KAPCSOLSZ AKKOR KIKAPCSOL.


Mivel nem vagyok villanyász, ráadásul nem autószaki - így a google volt a barátom. A nagyját simán megtalálod ha jól keresel. De mivel ugye TE most azért olvasod eme sorokat, hogy tippet, tanácsot találj, így nem mondom azt hogy nézd meg a GOOGLE-n.



Ami kelleni fog:
1 pár DRL, vagy amit épp annak szánsz (nekem ugye egy 17cm-es COB led van)
1db 4 lábú 12V-os relé
4db saru
pár méter kábel
No meg a drl felfogatásához való kellékek.


Ezt kell összehoznod:



ELSŐ LÉPÉS
- Bontsd le a kormányburkolatot
- a gyújtáskapcsolón keresd meg azt a vezetéket, ami csak gyújtáson ad +12V-ot.
(no ennek a színét nem jegyeztem meg, de ha megnézed bal oldalon a vezetékeket akkor az első vastag (talán kék/fekete?)
- Erre köss rá egy szál vezetéket és vidd ki a motortérbe a tűzfalon keresztül
- a kiválasztott helyre helyezd a végét (Én a lámpa mögötti részt tanácsolom, hiszen az víztől védettebb)
- tegyél a végére egy sarut (szigeteld, zsugorcsővezd.....stb)
EZT KÖSD RÁ A 85-ös lábra



MÁSODIK LÉPÉS
- fogd meg a DRL pozitív vezetékét.....
- Tegyél rá egy sarut.....
EZT KÖSD RÁ A 87-es lábra



HARMADIK LÉPÉS
- Fogj egy vezetéket
- Kösd az egyik végét az AKKU + lábára
- a másik végére tegyél sarut
EZT KÖSD RÁ A 30-as lábra



NEGYEDIK LÉPÉS
- Fog egy vezetéket
- Kösd rá a helyzetjelző + vezetékére
- A másik végére tegyél sarut
EZT KÖSD RÁ A 86-os lábra




Most nem világít semmi....... menj és ad rá a gyújtást.
Csak a DRL világít? Igen......
Kapcsolj helyzetjelzőt...... a DRL kikapcsol? Igen
Vedd le a helyzetjelzőt.......a DRL megint bekapcsol? IGEN:-))

Királyság, ügyes vagy, vehetsz magadnak egy nyalókát:-)

És akkor most helyezd el a DRL-t ahova szeretnéd......
Arra figyelj, hogy ha totálisan jogkövető akarsz lenni, akkor ide kell feltenned.....



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése