2016. január 4., hétfő

zenedoboz, amibe a manók nyomják a basszust:-)

Történt kb 2 hónapja (nem tudom írtam e már?) hogy a régi magnóm megnyekkent.

Az ok:
Azt az infót kaptam hogy ha a szivargyújtós USB aljzat kicsi (amper) akkor nyugodtan használjam a magnó USB aljzatját.....
Elment a kis család játszóterezni BP-ra (Vukos, Irka-firka...) és akkor nyomtam fel a Vaze app-ot is....hát teszteljük.
Szépen bedugtam. A rádió szólt, volt kijelző is és töltött is....
Már fent voltunk BP-en (~26km) amikor láttom hogy nem tölt és a magnón is a kijelző csak kék fényben úszik.....de a rádió szólt még mindig.
Kikapcsoltam, vissza......és onnantól néma csend, csak a kék fény volt meg......

Megdöglött....... másnap szétszedtem, nem láttam semmit......se égés nyomot, se kiégett biztit.....semmit.

Nincs mit tenni, akkor cseréljük le a majd másfél évet bírt kis ócska, de occón vett magnót.
Nagyon nem sajnáltam, mert tényleg valami 8-9000ft volt, de csak 4x7,5W - amire ráadásul NAGY betűkkel rá volt írva hogy tudja a Bluetooth-ot is, de persze ez csak kamu volt. A neten rákeresve mindenki ezt kérdezte, hogy OK...és hogy lehet bekapcsolni. többen megnéztük, sok féle telefonnal.....senki nem tudta.


Szóval béke poraira:-))

Felkerekedtem és irány a net, boltok.....
Nem vagyok az a féle csóka aki az első helyen vásárol - hiszen az éveim alatt azt már megtanultam hogy nagy átverések lehetnek az árakba. DE! Nem biztos hogy a netes 20.000ft az valóban annyi, hiszen lehet 20 ha a kiszállítás másik 2.....miközben pl elmész a boltba és elköltesz benzinre 1000-ret, de ott 21.....ellenben látod, megfoghatod.....
Na most is így lett..... Nézelődtem, és kiszúrtam egy SAL VB X001 magnót.

Ez már 4x45W.....távirányítós (ami szerintem hülyeség....el is van téve)
Ellenben sokkal többet is tud, igaz majdnem 2x áron ment mint a régi......
Ez tud képet, videót, magnót, SD, USB, rádió, AUX..... szóval több funkciós. Ha pl. mész valahova ahol várni kell? Felnyomsz egy filmet az SD-re és megtudod nézni.....nem a telód merül....



És a napokban volt téma épp a hangzás ilyen kis occó megoldással.
Nos nekem az a szemrevételezésem, hogy az első hangszóró kimenet valamiért nem tudja azt amit az ember szeretne. A nejem kocsijába is, csak elől van az ajtóba 1-1 hangszóró, de az se az igazi.
Nekem elől 3-3 db van (egy 80W-os, 10cm-es a helyén, egy 80W-os 13-as az ajtóba és egy "csippogó" felül.....
Hátul pedig 2-2 130W-os ha jól emlékszem az oldalpanelbe és a kalaptartóba.
A videó nem adja annyira vissza, max a basszust, de ha beülsz a kocsimba akkor meglepő hogy elől mennyire nincs semmi.....






De az MNC? legalább jól néz ki:-))) És az Én igényeimnek bőven elég

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése