2016. január 18., hétfő

Készülés a műszakira

Mivel lassan 1 hónap múlva lejár a műszakim (március 4) így ma nekimentem a kocsinak.
Így leugrott a segge, visszakerült a gyári, meg a gyári lámpák.......szombaton.....
Ma reggel ilyen volt.....még.... így visszaalakítás....

Hogy a sok irigy, "ugysefogsikerülni" lássa..... 8:55-kor kezdtem
Vettem alvázvédőt, így már amit most elértem azt már fújtam is lefele......

 11.,41-kor meg már csak a mocitető hiányzott, ami egy másik garázsba volt.....az még 5 perc.
Szóval 2 óra 51 perc alatt visszaalakítva:-)))







Egy darab sárga indexizzót kell vennem, mert ami benne volt régi az szétmállott..... minden más meg ugye legális..... a fóliák bejegyeztetve, az ablak-kipufogó meg műbizonylatos.



Ennyi...... 
Majd még beállok az aknára és le alvázvédőzőm valamelyik nap.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése